کد خبر : 12308
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 16:00

مدیریت بحران برای تهرانی‌ها هشدار زرد صادر کرد

مدیریت بحران برای تهرانی‌ها هشدار زرد صادر کرد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع وزش باد شدید در استان هشدار داد و گفت: مردم نسبت به استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حامد یزدی‌مهر از تمدید هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر دوشنبه ۱۷ مهرماه تا روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه وزش باد شدید (گاهی خیلی شدید) در نواحی مستعد خیزش گردوخاک، احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید پیش‌بینی شده است.

یزدی‌مهر گفت: از همه شهروندان به خصوص ساکنان نواحی نیمه‌جنوبی و غربی استان می‌خواهیم نسبت به استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند و از تردد و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهنسال بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انجام فعالیت‌های کوه‌نوردی در مدت یاد شده نیز هشدار داد و افزود: از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

او همچنین بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد بحران ارسال شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.