کد خبر : 9197
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 9:47

مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان شد

مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان شد
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت:با مصوبه شورا از امروز استفاده از متروی تهران برای دانش‌آموزان و دانشجویان تا دو هفته کاری رایگان است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در جلسه ستاد استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ۱۴۰۲ با اشاره به رایگان شدن مترو در ۱۵ روز کاری مهرماه اظهار کرد: بنا بر مصوبه شورای شهر تهران دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در ارتباط با نحوه شناسایی دانشجویان و دانش آموزان در این طرح تصریح کرد: قرار بود وزارت آموزش و پرورش، علوم و بهداشت اسامی افراد را با کد ملی در اختیار ما قرار دهند. البته تا روز گذشته این اطلاعات ارائه نشده بود اما دانشجویان و دانش آموزان نگرانی در این بخش نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در مترو و بهره برداری از یخش میانی مترو خط ۶، مهر ماه سال ۱۴۰۲ متفاوت با سال ۱۴۰۱ خواهد بود. با افتتاح این بخش از خط ۶ دسترسی به مرکز شهر تسهیل می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پاسخ به این پرسش که کدام از خطوط مترو پیش بینی می‌شود. در آغاز سال تحصیلی پرازدحام و شلوغ باشد، گفت: خطوط ۱، ۲ و ۴ خطوط پرازدحام محسوب می‌شوند البته تمهیدات برای اعزام قطار در خطوط به خصوص خطوط اشاره شده در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.