کد خبر : 14180
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 13:47

پیامک جرایم رانندگی با لینک پرداخت مستقیم ارسال می شود

پیامک جرایم رانندگی با لینک پرداخت مستقیم ارسال می شود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، گفت: هیچ اپلیکیشنی جز اپلیکیشن "تهران من" مورد تایید پلیس برای مشاهده یا پرداخت جریمه‌های رانندگی نیست.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سردار سید کمال هادیانفر، اظهار کرد: لینک پرداخت مستقیم جرائم رانندگی به پیامک‌های جریمه به‌زودی اضافه می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به اینکه اپلیکیشن “پلیس من” امکان پرداخت جرائم را ندارد، گفت: در حال حاضر تنها می‌توان جرائم را از روی اپلیکیشن “پلیس من” مشاهده کرد، اما به دنبال اضافه کردن امکان پرداخت در این اپلیکیشن هستیم.

وی تاکید کرد: هیچ اپلیکیشنی جز اپلیکیشن “تهران من” مورد تایید پلیس برای مشاهده یا پرداخت جریمه‌های رانندگی نیست.

گفتنی است، تا به امروز به دلیل نبود لینک پرداخت در انتهای پیامک‌های جریمه رانندگی ارسالی از سوی پلیس، صاحبان خودرو برای پرداخت یک جریمه با وجود در دست داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت، برای پرداخت مبلغ جریمه در هر اپلیکیشنی مانند “پلیس من” مجبور به پرداخت مبلغ ۵۵۰۰ تومان بابت استعلام مجدد مبلغ جریمه بودند تا به صفحه پرداخت هدایت شوند و بتوانند اصل مبلغ جریمه را پرداخت کنند!

اما حالا با تذکر و یادآوری این نکته به پلیس ،قرار شده لینک پرداخت مستقیم جرائم رانندگی به پیامک‌های جریمه اضافه می‌شود تا صاحبان خودرو برای پرداخت اصل مبلغ جریمه مجبور به پرداخت هزینه مجزا بابت استعلام دوباره مبلغ جریمه نباشند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.