کد خبر : 4800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 8:19

جریمه سنگین شرکت دارویی به دلیل گرانفروشی

جریمه سنگین شرکت دارویی به دلیل گرانفروشی
معاون تعزیرات حکومتی کشور از جریمه ۱۱۰۰ میلیارد تومانی شرکت دارویی به دلیل گرانفروشی در کشور خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ احمد جعفری‌نسب: قرارگاه سلامت محور برای اولین بار در سازمان تعزیرات حکومتی راه‌اندازی شده و به کمک سازمان غذا و دارو رفتیم تا بتوانیم فرآیند توزیع و پخش دارو را در شرکت‌های پخش نظارت و بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: فعالیت این قرارگاه در همین بازه کوتاه باعث شده که یک شرکت را به دلیل گران‌فروشی سه قلم دارو ۱۱۰۰ میلیارد تومان جریمه کند. پرونده آن در مرحله تجدید نظر است.

معاون تعزیرات حکومتی کشورگفت: همه شرکت‌های پخش دارو موظفند در سامانه “تی‌تک” کالای خود را ثبت کنند و چنانچه این کار را انجام ندهند حتما با برخورد تعزیرات حکومتی مواجه خواهند شد.

جعفری‌نسب ادامه داد: در گشت ویژه تعزیرات به این مساله پرداخت می‌شود. نیاز به مدت زمان ندارد که بخواهیم نگران باشیم که دارو قرار است در چه فاصله و پروسه زمانی به دست مصرف کننده برسد چون در همان مکان رای صادر خواهد شد.

خط قرمز ما سلامت مردم است

وی با تاکید براینکه خط قرمز ما سلامت مردم است، بیان کرد: در این راستا جای اغماضی وجود ندارد.

معاون تعزیرات حکومتی کشور در خصوص پرونده سوءاستفاده قاچاقچیان از سهمیه کولبران، گفت: یکی سری از افرادی که به دنبال قاچاق بودند. از سهمیه کولبران استفاده و کالاهایی را به کشور وارد کردند. جای سوال است که این کالاها چگونه به سامانه وارد شده بود. باید مسئولین مرتبط این موضوع را توضیح دهند.

جعفری‌نسب با بیان اینکه این پرونده کولبران مربوط به استان آذربایجان غربی بوده است. تصریح کرد: این پرونده با قید فوریت که مربوط به قاچاق لوازم خانگی بود. بررسی و خاطیان به پرداخت ۴۳۰۰ میلیارد تومان محکوم شدند.

وی تاکید کرد: در بحث قاچاق هیچ اغماضی با دانه‌درشت‌ها نخواهیم کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.