کد خبر : 19823
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 9:48

چرا برای صداوسیمایی که جایگاهی بین مردم ندارد بودجه کلان ۷هزار میلیارد تومانی تخصیص داده‌اید؟

چرا برای صداوسیمایی که جایگاهی بین مردم ندارد بودجه کلان ۷هزار میلیارد تومانی تخصیص داده‌اید؟

روزنامه هم میهن نوشت: وجه مهم‌تر قضیه برای مردم اما این است که اگر صداوسیما جایگاهی ندارد، چگونه بودجه کلان ۷ هزار میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته شده است. مشخص نیست حامیان و تخصیص‌دهندگان بودجه به «روز سیاه» باور ندارند یا دارند و گمان می‌برند با آن به روشنا می‌رسد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه هم میهن سوال مهمی مطرح کرده و پرسیده چرا برای صداوسیمایی که جایگاهی بین مردم ندارد بودجه کلان ۷هزار میلیارد تومانی تخصیص داده‌اند؟

به گزارش هم میهن، «ظاهراً تلویزیون به بدترین روز سیاه افتاده که تصورش را هم نمی‌کردیم. صداوسیما امروز در میان مردم جایگاهی ندارد. صداوسیما هر چه فحاشی کند به ضرر ما نخواهد بود. البته کار بد و زشتی کردند و شایسته صداوسیما نبود.» این بخش از سخنان حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، تحت‌الشعاع صحبت‌های دیگر او درباره چرایی ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.

این روزنامه تاکید کرده است: حسن روحانی با صداوسیما بیگانه نیست و اگر می‌گوید به «روز سیاه افتاده و جایگاهی در میان مردم ندارد» تنها به خاطر اتفاقی نیست که از آن با تعبیر «فحاشی» یاد کرده است. وجه مهم‌تر قضیه برای مردم اما این است که اگر صداوسیما جایگاهی ندارد، چگونه بودجه کلان ۷ هزار میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته شده است. مشخص نیست حامیان و تخصیص‌دهندگان بودجه به «روز سیاه» باور ندارند یا دارند و گمان می‌برند با آن به روشنا می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.