کد خبر : 9337
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 21:10

نحوه اعتراض به نتایج آزمون آموزگاری

نحوه اعتراض به نتایج آزمون آموزگاری
ثبت اعتراض به نتایج آزمون آموزگاری از امروز آغاز شده است و مدت زمان ثبت اعتراض در سامانه ۲۰ روز از زمان اعلام نتایج آزمون خواهد بود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ نتایج نهایی آزمون آموزگاری روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد.

در این میان برخی داوطلبان جزو پذیرفته شدگان نهایی آزمون نبودند اما نحوه ثبت اعتراض آنها به نتایج چگونه است.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، داوطلبانی که در ردیف قبولی نهایی در این مرحله از آزمون قرار نگرفتند و نسبت به عدم قبولی خود در آموزش و پرورش معترضند بعد از ۴۸ ساعت از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش به درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ارزیابی شده خود مراجعه کنند تا نحوه ثبت اعتراض از طریق سامانه اعتراض به ارزیابی تکمیلی آموزگاران اطلاع حاصل کنند.

سجاد صدیقی مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش به تسنیم گفت: این امکان برای داوطلبان وجود دارد که اعتراض خود را به هر بخش از آزمون به صورت جزئی در سامانه بنویسند همچنین امکان بارگذاری مستندات برای آنها وجود دارد.

زمان ۲۰ روزه ثبت اعتراض

مدت زمان ثبت اعتراض در سامانه ۲۰ روز از زمان اعلام نتایج آزمون خواهد بود و رسیدگی به اعتراضات در آموزش و پرورش صرفاً از طریق درگاه اطلاع رسانی رسیدگی به اعتراضات انجام می‌شود.

پاسخگویی به نتیجه اعتراض داوطلبان حداکثر تا ۴۵ روز پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض از همین درگاه خواهد بود.

آموزش و پرورش نیز اعلام کرده است: داوطلبان پذیرفته نشده می‌توانند برای ثبت اعتراض خود به سامانه ثبت اعتراض به نشانی https://jazb.sru.ac.ir/auth/login مراجعه کنند.

داوطلبانی که صلاحیت عمومی گزینش آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه با کد ۱۹ مشخص شده باید از تاریخ ۱۰ مهر تا ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام کرده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.