کد خبر : 9159
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 19:08

پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری بخوانند

پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری بخوانند
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای، ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزگاری که توفیق معلمی پیدا کرده‌اند اعلام کرد:

۱- پذیرفته نهایی آزمون آموزگاران ابتدایی چنانچه در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی نیز قرار گیرند از فرایند استخدام آزمون دبیری و هنرآموز حذف خواهند شد و استخدام آنان صرفاً برای آموزگار ابتدایی صورت خواهد گرفت. این افراد در صورت عدم تمایل می‌توانند انصراف قطعی (با ثبت رسمی در دفترخانه اسناد رسمی) خود را از آزمون آموزگار ابتدایی ثبت و به اداره کل آموزش و پرورش سهمیه خدمتی خود تحویل نمایند در این صورت قبولی آنان در آزمون آموزگار ابتدایی «کان لم یکن» تلقی خواهد شد و می‌توانند فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون دبیری و هنرآموز را ادامه دهند.

باتوجه به اینکه پس از انصراف از قبولی آموزگاری، شغل محل مربوطه برای داوطلب دیگر تعیین می‌گردد، در صورت عدم پذیرش نهایی این قبیل داوطلبان در آزمون دبیری و هنرآموز، امکان بازگشت به شغل محل قبولی در رشته آموزگاری وجود نخواهد داشت.

۲- پذیرفته‌‌شدگان نهایی آزمون آموزگاری از روز شنبه یکم مهر تا دوشنبه سوم مهر، مطابق اطلاعیه صادره از سوی ادارات کل استان‌ها، جهت ساماندهی به مناطق یا نواحی محل خدمت قبول شده مراجعه کنند.

۳- دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان نهایی آزمون که به صورت ضمن خدمت دنبال می‌کرد، متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌کردند.

۴- کد شغل محل سوم داوطلبان چند برابر ظرفیت آزمون آموزگاری (که در آگهی استخدامی با عنوان تکمیل ظرفیت قید شده بود) که مراحل ارزیابی و مصاحبه و گزینش را با موفقیت طی کردند به زودی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، پردازش و فهرست قبول‌شدگان اعلام می‌شود.

۵- داوطلبان پذیرفته نشده می توانند برای ثبت اعتراض خود به سامانه ثبت اعتراض به نشانی https://jazb.sru.ac.ir/auth/login مراجعه کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.