کد خبر : 9754
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 20:46

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد؛

چگونگی رسیدگی به شکایات داوطلبان آزمون استخدام معلم

چگونگی رسیدگی به شکایات داوطلبان آزمون استخدام معلم
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌‌ای درباره نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبان آزمون استخدام آموزگار، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ شماره ۳ درباره نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی، اعلام کرد: با عنایت به اطلاعیه مورخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی ۱۴۰۱، ضمن تبریک به پذیرفته شدگان گرامی موارد زیر جهت اطلاع و اقدام مقتضی اعلام می‌شود:

۱-با توجه به ماهیت رقابتی آزمون استخدامی در مراحل علمی و ارزیابی تخصصی حرفه‌ای و بررسی صلاحیت‌های عمومی داوطلبان و لزوم انتخاب اصلح و طبق فرایندهای تعریف شده قبلی مبنی بر اعلام چند برابری ظرفیت این آزمون، پذیرفته شدن بخشی از داوطلبین امری بدیهی بوده و عدم پذیرش بخشی از داوطلبان نیز بیانگر عدم وجود شایستگی آنان نیست و علاقه‌مندان می توانند از فرصت‌های قانونی پیش رو و سایر آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد، استفاده نمایند. همچنین بر اساس ظرفیت، نتایج اولویت سوم نیز به‌زودی اعلام خواهد.

۲- در اجرای مصوبات پیشین ستاد برگزاری آزمون، زمینه رسیدگی به شکایات آزمون استخدامی ابتدایی، برای اولین بار به صورت جامع و با استفاده از سامانه تخصصی شرایط ثبت اعتراض و شکایات فراهم شده و این ستاد نسبت به رسیدگی دقیق به تک تک شکایات اقدام خواهد کرد.

ثبت اعتراض در سامانه

۳- داوطلبین محترمی که در ردیف قبولی نهایی آزمون قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود معترض هستند از روز یکشنبه مورخ دوم مهر ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز به سامانه اعتراض ارزیابی تکمیلی آموزگاران به نشانی http//jazb.sru.ac.ir//auth/login مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند.

بدیهی است پس از اتمام مهلت یاد شده امکان ثبت مجدد اعتراض امکان‌پذیر نخواهد بود. اطلاع رسانی در خصوص نتیجه اعتراض داوطلبان پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض و طی شدن فرآیندهای بررسی پرونده‌های شکایات در سطح استان‌ها، از طریق همین درگاه صورت خواهد گرفت.

۴- در خصوص داوطلبانی که صلاحیت عمومی گزینش آنان مورد تأیید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده ضروریست از تاریخ دهم مهر ۱۴۰۲ لغایت تاریخ دهم آذر ۱۴۰۲ ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام کرده و مراحل بررسی پرونده خود ‌در فرایند تجدید نظر را از هسته مذکور پیگیری کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.