کد خبر : 23538
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 7:38

کسب درآمد در تلگرام، چگونه؟

کسب درآمد در تلگرام، چگونه؟

تلگرام در آپدیت جدید خود این امکان را به کاربران می‌دهد تا از حساب خود کسب درآمد کنند. در این آپدیت ویژگی‌های جدیدی برای مدیران و هدایت‌کنندگان حساب‌های تجاری و کاری به بستر این شبکه اضافه شده است.

تجارت نیوز نوشت: پیام‌رسان تلگرام سال‌هاست که به عنوان یکی از اساسی‌ترین شبکه‌های ارتباط جمعی شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر این شبکه به دلایل مختلف بارها و بارها مورد توجه نهادهای دولتی و نظارتی قرار گرفته است. گستردگی کاربرد این شبکه پیام‌رسان باعث برتری نسبی آن نسبت به رقبای خود شد تا از همان ابتدا جای خود را در میان مخاطبان و کاربران باز کند.

تلگرام در آخرین آپدیت خود از ویژگی‌های جدیدی رونمایی می‌کنند که مخصوص گردانندگان کسب‌وکارها و مشاغل مجازی است. از طرفی خبر کسب درآمد از تلگرام مدتی می‌شود که توجه عمومی را به خود جمع کرده است. در این گزارش به معرفی ویژگی‌های جدید تلگرام و چگونگی کسب درآمد از آن می‌پردازیم.

تلگرام در جمع اپلیکیشن‌های پردانلود جهان

همانطور که گفته شد تلگرام از همان ابتدا توانست نسبت به دیگر پیام‌رسان‌ها برتری نسبی خود را ثابت کند. در تمام این سال‌ها نمودار شمار کاربران فعال این شبکه به شکل فزاینده‌ای در حال رشد بود. بیانیه تلگرام در خردادماه سال گذشته خبر از رسیدن به ۷۰۰ میلیون کاربر فعال می‌داد.

تلگرام در گذشته با اضافه کردن امکان ساخت ربات‌های مختلف کار را برای همگان خود ساده کرد. کاربران تجاری استفاده زیادی از این شبکه پیام‌رسان کرده‌اند اما ساختن یک ربات در تلگرام برای رسیدگی بهتر نیازمند کدنویسی بود. آپدیت جدید برای تسهیل این امور جزئیات جالبی به ساختار خود اضافه می‌کند.

برای استفاده از این ویژگی‌ها، نیاز به دانش عمیق‌تری از این ساختار دارید. با آپدیت جدید تلگرام هر کسی می‌تواند بدون نیاز به هیچ کدنویسی و فرایند پیچیده‌ای، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کند و به درآمد برسد.

در آپدیت جدید تلگرام چگونه می‌توان درآمدزایی کرد؟

تلگرام یک پیام‌رسان جهانی است که می‌توان از آن برای پیشبرد اهداف تجاری و یا حتی کسب درآمد از خود این بستر استفاده کرد. مخاطبان اما با انواع روش‌های استفاده تجاری از این پیام‌رسان، غریبه نیستند. راه اندازی کانال‌های مخصوص، تبلیغات، خرید و فروش محصولات و حتی خود این کانال‌ها از جمله روش‌های شناخته شده برای کسب درآمد است.

مدل‌های مختلفی که مورد استفاده همگان است. اما اخیرا تلگرام از امکان درآمدزایی با رمزارز TON رونمایی کرد. یعنی برای تبلیغات این رمزارز به کاربران امکان کسب درآمد به کاربران معمولی را می‌دهد. این یک روش یا استراتژی جدید درآمدزایی برای کاربران است.
TON چیست؟

مدت‌ها قبل تلگرام پروژه‌ای را آغاز کرد که طی آن از رمزارز TON یا تون کوین حمایت می‌کرد. تلگرام از همان سال‌ها به دنبال عرضه عمومی این رمزارز در بستر این پیام‌رسان بود. این طرح امروزه تا حد زیادی عمومی شده است. مزایای استفاده از این رمزارز طوری بود که مدیران و گردانندگان تلگرام از آن استقبال کردند. کارمزد پایین و سرعت بالای تراکنش چیزی بود که کابران بسیاری را جلب می‌کرد. این‌گونه شد که این رمزارز به عنوان گزینه‌ای جذاب برای استفاده‌ درون برنامه‌ای به کار گرفته شد.

استفاده از تون‌ کوین سطح بالایی برای نظارت بر تبلیغات به مدیران و کاربران می‌دهد. آن‌ها اختیار کامل بر میزان تبلیغات دارند و می‌توانند هزینه‌ها را تا حد زیادی کنترل کنند. این امکانات مدیریتی به مدیران گروه‌ها و کانال‌ها تجاری توان هدف‌گذاری به شکل منظم‌تری اعطا می‌کند.

از طرفی تلگرام برای ترویج استفاده از این استراتژی برای کسب درآمد پاداشی برای مدیران درنظر گرفته است. آن‌ها می‌توانند تا ۵۰ درصد دریافتی خود را به عنوان پاداش حساب کنند. این یک خبر بسیار هیجان‌انگیز است برای مدیران و گردانندگان کانال‌های مختلف تلگرام است. با توجه به بازدیدهای پرشمار تلگرام و رشد مخاطبان فعال، آن‌ها می‌توانند به سطح بالایی از درآمد در این حوزه برسند.
طرح استراتژیک برای حفظ ثبات تون کوین

سرمایه‌گذاری تلگرام بر تون کوین و برنامه‌ریزی بلندمدت برای تحول ساختار این پیام‌رسان ایجاب می‌کند تا اقدامات مختاظانه‌ای صورت پذیرد. این استراتژی پیشگیرانه برای مقابله با سقوط ارزش تون کوین پی‌ریزی شده است. توزیع عادلانه و محدود این رمزارز تنها یکی از اهرم‌های کنترلی و حفظ این ارزش است.

بدین ترتیب می‌توان چشم‌اندازی روشن برای این ارز و روش‌ها و مدل‌ها تجاری موجود در تلگرام متصور شد. به نظر میرسد که در آینده‌ای نه چندان دور، کسب‌وکارهای مجازی ساکن در اکوسیستم تلگرام، دست بازی برای گسترش تجارت و کسب درآمد خواهند داشت.

می‌توان گفت که پیام‌رسان تلگرام به دور از تمامی حواشی و مسائلی که خارج از حوزه تکنولوژی می‌شود، توانسته گام‌های با ثباتی در راستای تحکیم پایه‌های خود بردارد و خیز بلندی برای تصاحب انواع بازارهای آینده برداشته است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.