کد خبر : 22082
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 12:22

کارگران بخوانند؛ اقساط وام مسکن کارگری کاهش می‌یابد

کارگران بخوانند؛ اقساط وام مسکن کارگری کاهش می‌یابد

معاون مسکن و ساختمان وزیرراه و شهرسازی در گفت‌وگویی اعلام کرده است که اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن متناسب با حقوق کارگران در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ هادی عباسی، معاون مسکن و ساختمان وزیرراه و شهرسازی در گفت‌وگویی اعلام کرده است که اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن متناسب با حقوق کارگران در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: گام های بلندی در بهبود وضعیت متقاضیان نهضت ملی مسکن با پلکانی کردن اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برداشته شده است به گونه ای که طبق مصوبه بانک مرکزی کسانی که مایل هستند به صورت پلکانی اقساط خود را پرداخت کنند شرایط خاصی برای آنها طراحی شد به نحوی که در دو سال اول قسط این تسهیلات پنج میلیون و ۹۰۰هزار تومان باشد و از سال سوم قسط ها افزایش پیدا کند.

عباسی بیان کرد : در حال حاضر پرداخت هزینه ها به گونه ای است که کارگرانی که نهضت ملی مسکن را دریافت می‌کنند بتوانند اقساط آن را پرداخت کنند و این گام بسیار بزرگی بود که در سیستم بانکی انجام شد. تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی بر این بوده است که نرخ سود تسهیلات و میزان اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن به گونه ای باشد که متناسب باحقوق کارگران باشد تا فشاری بر این بخش وارد نشود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا نرخ سود تسهیلات کاهش یابد و اقساط آن متناسب با درآمد و حقوق کارگران باشد در نتیجه در دوسال اول اقساط این تسهیلات حدود ۵میلیون و۹۰۰هزار تومان باشد که تقریبا بخشی از حقوق آنها را در برمی‌گیرد.

/تسنیم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.