کد خبر : 8739
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 0:02

در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس بازی را به النصر واگذار کرد

پرسپولیس بازی را به النصر واگذار کرد
تیم پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا متحمل یک شکست خانگی شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ تیم‌های پرسپولیس و النصر در اولین بازی خود از گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود تیم النصر عربستان به پایان رسید.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برای این دیدار از ترکیب زیر استفاده کرد:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری.

لوئیز کاسترو سرمربی النصر نیز برای این بازی بازیکنان زیر را در ترکیب اصلی قرار داد:

نواف العقیدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، علی لاجامی، محمد قاسم، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزویچ، عبدالرحمن غریب، اوتاویو، کریستیانو رونالدو، سادیو مانه.

اولین قربانی کیفیت زمین چمن

تیم پرسپولیس در نیمه نخست شروع بهتری داشت اما کیفیت بد چمن آزادی باعث مصدومیت مهدی ترابی در دقیقه ۸ بازی شد و ستاره سرخ‌ها قادر به ادامه دادن بازی نبود تا یحیی گل‌محمدی یکی از بازیکنان تاثیرگذارش را خیلی زود مقابل النصر از دست بدهد.

بازی بعد از بیرون رفتن ترابی آهنگ بازی عوض شد و تیم النصر رفته رفته توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۲۰ کریستیانو رونالدو روی یک رفت و برگشت در محوطه جریمه می‌توانست به گل برسد اما ضربه بی‌دقت ستاره پرتغالی درست بجایی رفت که بیرانوند حضور داشت. درنهایت بازی در ادامه با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم اما همه چیز به یکباره تغییر کرد و دومین شوک به پرسپولیس بعد از مصدومیت ترابی وارد شد. میلاد سرلک که یک کارت زرد در نیمه اول گرفته بود در دقیقه ۵۲ روی یک خطای عجیب روی پای رونالدو کارت زرد دوم را گرفت و از دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا کار برای پرسپولیسی‌ها بسیار سخت شود.

پس از اخراج تیم پرسپولیس بهتر کار کرد و روی یک ضربه ایستگاهی غیرمستقیم می‌توانست به گل تساوی برسد اما ضربه سر شهاب زاهدی به شکل خطرناکی از بالای دروازه النصر به بیرون رفت.

گل به خودی یاران پرسپولیس

در ادامه تیم النصر حملات خود را روی دروازه پرسپولیس آغاز کرد تا اینکه در دقیقه ۶۲ روی حرکت پا به توپ مارسلو بروزوویچ از بین مدافعان پرسپولیس رد شد و در زاویه بسته توپ را به عبدالرحمان غریب پاس داد و شوت این بازیکن توسط علی نعمتی بلوکه شد اما در ادامه توپ به دانیال اسماعیلی‌فر برخورد کرد و به شکل عجیبی توپ وارد دروازه بیرانوند شد تا النصر روی گل‌به‌خوی با نتیجه یک بر صفر از پرسپولیس پیش بیفتد.

۱۰ دقیقه بعد از گل اول تیم عربستانی النصری‌ها باز هم به گل رسیدند و این بار محمد النخلی درحالیکه بیرانوند انتظار نداشت این بازیکن از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کرد و توپ وارد دروازه پرسپولیس شد.

تیم پرسپولیس که چیزی برای از دست دادن نداشت حملاتی روی دروازه النصر انجام داد و یاسین سلمانی در یک صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه از لاپورت عبور کرد و بنظر می‌رسید با خطای این بازیکن سرخ‌پوشان صاحب یک ضربه پنالتی می‌شوند اما با اعلام کمک داور ویدیویی خطای پنالتی به سود شاگردان گل‌محمدی گرفته نشد تا اندک امید پرسپولیس برای بازگشت به بازی از دست برود.

در ادامه بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا پرسپولیس در نخستین گام شکست تلخی را مقابل النصر در ورزشگاه آزادی تجربه کند.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.