کد خبر : 13036
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 21:24

واکنش ایران به شایعه حکم شلاق برای رونالدو + عکس‌

واکنش ایران به شایعه حکم شلاق برای رونالدو + عکس‌
سفارت ایران در اسپانیا نسبت به شایعه عجیب پیرامون محکومیت فوق ستاره پرتغالی در تهران واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ کریستیانو رونالدو در زمان سفرش به ایران به همراه کاروان تیم فوتبال النصر و ساعاتی قبل از مسابقه هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، با فاطمه حمامی، هنرمندی که تصویر این فوق ستاره پرتغالی را با پا کشیده و معلولیت دارد، دیداری انجام داد و به گرمی از او استقبال کرد.

طی ۲۴ ساعت اخیر شایعه عجیبی پیرامون دیدار این فوق ستاره پرتغالی با فاطمه حمامی شکل گرفته و یک صفحه اینستاگرامی به طور غیر حرفه‌ای شایعه بی‌اساس درباره حکم شلاق کریس رونالدو را مطرح کرده بود و در ادامه برخی رسانه‌ها و رزونامه‌های خارجی و اسپانیایی نیز آن را منتشر کردند که حالا سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید به این شایعه واکنش تندی نشان داد.

1939519

در اطلاعیه سفارت ایران در اسپانیا نسبت به این شایعه عجیب آمده است:

«صدور هر گونه حکم دادگاه علیه ورزشکاران بین المللی در ایران را به شدت تکذیب می کنیم. مایه نگرانی است که انتشار چنین اخبار بی اساس می تواند جنایات علیه بشریت و جنایات جنگی علیه ملت مظلوم فلسطین را تحت الشعاع قرار دهد.
لازم به ذکر است که کریستیانو رونالدو در روز ۲۹ شهریور برای شرکت در یک مسابقه رسمی فوتبال به ایران سفر کرد و با استقبال بسیار خوب مردم و مسئولان مواجه شد. دیدار صمیمانه و انسانی وی با فاطمه حمامی نیز مورد تحسین و تحسین مردم و مسئولان ورزش کشور قرار گرفت.»

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.