کد خبر : 18322
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 12:35

هواشناسی: از چهارشنبه منتظر ورود سامانه بارشی به کشور باشید

هواشناسی: از چهارشنبه منتظر ورود سامانه بارشی به کشور باشید
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی شده است، گفت: از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید، در غرب، جنوب‌غرب و برخی نقاط شمال‌غرب به کشور بارش باران را خواهیم داشت.

به گزارش اقتصاد پرس؛ از سازمان هواشناسی، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: برای امروز و فردا (روزهای دوشنبه و سه‌شنبه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی شده است؛ از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های هوا را خواهیم داشت.

وی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز چهارشنبه خبر داد و افزود: با ورود سامانه بارشی در غرب، جنوب‌غرب و برخی نقاط شمال‌غرب در روز چهارشنبه بارش‌ها را خواهیم داشت که بارندگی‌ها در روز پنجشنبه در غرب، جنوب‌غرب و جنوب کشور رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای روز جمعه نیز در شمال‌غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، جنوب‌شرق و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور، بارش باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک را به دنبال داشته باشد.

گودرزی بیان کرد: طی دو روز آینده برای استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل وزش بادهای جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز و فردا برای تهران غبار محلی خواهیم داشت که بیشینه دما در پایتخت ۲۱ درجه سانتیگراد است. هوای تهران طی این دو روز برای گروه‌های سنی ناسالم خواهد بود، البته از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی هوای تهران هم مطلوب‌تر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.