کد خبر : 10076
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 17:00

واکنش وزیر آموزش و پرورش به منوی لاکچری مدارس آقازاده ها: به ما ارتباط ندارد!+فیلم

واکنش وزیر آموزش و پرورش به منوی لاکچری مدارس آقازاده ها: به ما ارتباط ندارد!+فیلم

در حالیکه ۷ هزار مدرسه در کشور آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی ندارند در مدارس فرزندان پولدارهای شهر تهران از شیشلیک تا کنتاکی با قیمت های نجومی سرو می شود.

رکنا نوشت: در شرایطی که ۷ هزار مدرسه در کشور آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی ندارند دانش آموزان خانواده های پولدار شهر تهران روزانه از منوی لاکچری مدرسه غذا سفارش داده و صرف ناهار می کنند.

اقتصاد پرس

امروز خبرنگار رکنا  منوی غذای یکی از مدارس تهران که گفته می‌شود برای فرزندان ثروتمندان است به وزیر آموزش و پرورش نشان داد تا  وزیر را در مورد این شرایط که نشانه هایی از تبعیض در فضای آموزشی است بیان شود.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به رکنا مبنی بر اینکه آیا این منوی غذایی مدرسه غیر دولتی واله با عدالت آموزشی که همیشه از آن صحبت می‌شود هماهنگی دارد یا خیر گفت: عدالت آموزشی را نباید با این حاشیه ها ترکیب کرد. این ارتباطی به مدرسه و آموزش و پرورش ندارد. ما بر منوی غذایی مدارس غیر دولتی نظارتی نمی کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا غذای ۴۰۰ هزار تومانی مورد تایید این وزارتخانه است؟ افزود: ما هیچ حرکتی که بوی اشرافیت داشته باشد را تایید نمی کنیم. خانواده ها باید کمک کنند این اتفاق نیفتد.

او تاکید کرد: ما بر کیفیت آموزش باید نظارت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.