کد خبر : 8358
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 9:34

واردات گوشت قرمز برای کنترل بازار

واردات گوشت قرمز برای کنترل بازار
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: اگر وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی اصولی و مناسبی داشته باشد می‌توانیم در تولید گوشت قرمز به خودکفایی برسیم .

به گزارش اقتصاد پرس؛ پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات گوشت قرمز برای کنترل بازار، گفت: با توجه به خشکسالی در سال‌های اخیر بسیاری از دام‌های مولد از بین رفتند و درحال حاضر میزان تولید گوشت قرمز کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با بازگشت میزان تولید گوشت قرمز به ۸۰۰ هزار تن کماکان به ۱۰۰ هزار تن واردات نیاز داریم. ادامه داد: با توجه به عدم اجرای اقدامات مناسب و خشکسالی‌های اخیر در حال حاضر نیاز به واردات گوشت قرمز بیشتر از ۱۰ هزار تن است.

این نماینده مردم در مجلس وشرای اسلامی با تاکید بر اینکه افزایش میزان تولید گوشت قرمز از ۸۰۰ هزار تن به ۹۰۰ هزار تن برای تامین نیاز بازار داخلی کار غیر ممکن و سختی نیست. عنوان کرد: اگر وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی اصولی و مناسبی داشته باشد می‌توانیم در تولید گوشت قرمز به خودکفایی برسیم.

منبع: خانه ملت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.