کد خبر : 7976
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 12:01

نمایشگاه نوشت افزار تا ۷ مهر تمدید شد

نمایشگاه نوشت افزار تا ۷ مهر تمدید شد
نمایشگاه عرضه نوشت افزار ایرانی و محصولات فرهنگی با عنوان زنگ مهر به علت استقبال مردمی تا ۷ مهرماه تمدید شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ محمودرضا صنعتکار، رئیس انجمن تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی گفت: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار نوشت افزار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با ارائه محصولات استاندارد و باکیفیت در حال برگزار‌ی است.

وی ادامه داد: نمایشگاه زنگ مهر به عنوان نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش تخصصی نوشت افزار، محصولات فرهنگی، آموزشی، کمک آموزشی و اسباب بازی پس از یک دوره برگزاری به دلیل استقبال مردمی تا ۷ مهر ۱۴۰۲ تمدید شد.

صنعتکار به عرضه محصولات دانش بنیان و خلاقانه صنعت نوشت افزار در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: سعی کرده ایم با نمایش نشان‌های تجاری مطرح و دارای استاندارد در این نمایشگاه ارتباط مستقیمی میان تولید کننده و مصرف کننده برقرار کنیم.

حضور ۲۵ تولید کننده در نمایشگاه

رئیس انجمن تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی با بیان اینکه ۲۸ تولیدکننده از انجمن نوشت افزار در این نمایشگاه حضور دارند؛ اضافه کرد: حمایت اتاق اصناف، انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور و همچنین وزارت صمت از ویژگی‌های متمایز این رویداد به نفع تولیدکننده و مصرف کننده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه زنگ مهر ۲ شهریور تا ۱۱ شهریور برپا بود، اما با توجه به استقبال بازدیدکنندگان، پس از یک هفته وقفه دوباره آغاز به کار کرد و تا ۷ مهر از ساعت ۱۱ تا ۲۱ در بوستان گفتگو میزبان خانواده‌ها برای بازدید و خرید لوازم تحریر، کیف، نوشت افزار و دیگر ملزومات دانش آموزیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.