کد خبر : 10224
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 8:42

مدیر عامل تپسی از چالش های راه اندازی تپسی مدرسه می گوید

مدیر عامل تپسی از چالش های راه اندازی تپسی مدرسه می گوید
مدیرعامل تپسی با پذیرش اشکالاتی در راه‌اندازی سرویس « تپسی مدرسه» گفت این سرویس با کاهش ۳۰ درصدی هزینه و حذف واسطه‌ها یک تحول بزرگ در این زمینه ایجاد می‌کند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مدیرعامل تپسی با پذیرش اشکالاتی در راه‌اندازی سرویس « تپسی مدرسه» گفت این سرویس با کاهش ۳۰ درصدی هزینه و حذف واسطه‌ها یک تحول بزرگ در این زمینه ایجاد می‌کند.

میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی گفت که تا ۲۹ شهریور ۱۱ هزارنفر برای این سرویس ثبت نام کردند و افزایش تقاضا و عدم تعادل ثبت‌نام‌کنندگان با تعداد رانندگان و پیچیدگی‌های دیگر باعث تاخیر در راه‌اندازی این سرویس شد.

منشی پور با ابراز تاسف از عدم راه‌اندازی به موقع این سرویس گفت: به طور مشخص بعد از کرونا تقاضاهای بسیاری از ما برای راه‌اندازی سرویس مدرسه صورت گرفت و همین امسال شهرداری تهران به رغم قول اولیه حاضر به همکاری برای استفاده از تاکسی‌ها در این سرویس نشد.

رشد کیفیت سرویس طی هفته‌های اول

به گفته منشی‌پور سرویس تپسی مدرسه همانند تحولی که خود تاکسی‌های اینترنتی در بازار حمل و نقل ایجاد کردند مزیت‌های بسیاری را ایجاد می‌کند و این سرویس نیاز به همکاری اولیا را دارد و چالش ما این بوده برخلاف سرویسهای دیگر ما باید از روز اول همان سرویسی را ارایه می دادیم که قرار بوده تا پایان ترم ارایه بدهیم و فرصتی برای رشد تدریجی نداشتیم.

به گفته مدیرعامل تپسی مهمترین چالش تپسی مدرسه ایجاد تعادل هزینه‌هاست. رانندگان تپسی و دیگر تاکسی‌های اینترنتی در پیک صبح‌گاهی به طور عمومی درآمد خوبی دارند و راضی کردن آنها برای حضور در این سرویس با قیمتی که برای والدین هم ارزش داشته باشد کار دشوار ماست.

منشی‌پور ابراز امیدواری کرد با رشد کیفیت سرویس طی هفته‌های اول مشکلات آنها کمتر شود. منشی‌پور گفت: این سرویس حتما در سال اول برای ما ضرر ده است اما ما حتما روی این سرویس هزینه می‌کنیم تا با کمک والدین یکی از مهمترین چالش‌های حمل ونقل را حل کنیم.

منبع: فردای اقتصاد

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.