کد خبر : 17662
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 16:00

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد
مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ آبان‌ را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ از وزارت راه و شهرسازی بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در این بازه زمانی تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۷ آبان تا ساعت ۶ صبح شنبه ۲۰ آبان از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است.

همچنین، در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۱۷ آبان از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

این گزارش حاکی است: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه ۱۹ آبان از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس‌راه‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. همچنین در محور هراز، از ساعت ۱۴ تا ۲۲ جمعه ۱۹ آبان‌ماه تردد انواع وسایل نقلیه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از مسیر کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است. در محور هزار نیز تردد خودروهای کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۱۷ آبان و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۸ و ۱۹ آبان) ممنوع اعلام شده است.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و با توجه به شرایط ترافیکی، هرگونه تغییر در ساعت و یا نحوه اجرا محتمل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.