کد خبر : 18110
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 11:07

مترو به نمایشگاه بین المللی می رود؟

مترو به نمایشگاه بین المللی می رود؟
رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با راه‌اندازی مترو در محل "نمایشگاه بین‌المللی تهران" در خیابان سئول گفت: به دلایل خاصی در محدوده نمایشگاه ایستگاه مترو راه‌اندازی نشده و ما موافق راه‌اندازی مترو هستیم اما این موضوع یک شبه حاصل نمی‌شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مهدی چمران پیش از آغاز یکصدونودویکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هیئت چینی به تهران، اظهار کرد: بازدیدهای خوبی صورت گرفته اما هنوز به مرحله قراردادهای نهایی در ارتباط با زباله‌سوز نرسیده و این سفر به منظور خرید دستگاه زباله‌سوز انجام شده که البته این سفر نیز در پی سفر آقای زاکانی شهردار تهران به چین بوده است.

وی به موضوع ساماندهی معابر اشاره کرد و افزود: در این ارتباط پیشنهادی از سوی اعضا ارائه شده و ایمن‌سازی معابر در دستور کار است و مناسب‌سازی باید با قوت و قدرت پیگیری و دنبال شود

رئیس شورای شهر تهران همچنین در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر ساخت هتل ۴۳ طبقه در ولنجک گفت: اینکه گفته شده این هتل ۴۳ طبقه بوده و خارج از محدوده و روی گسل است، اشتباه است؛ البته در این زمینه معاونت شهرسازی شهرداری تهران پاسخ کامل را داده است.

چمران همچنین در ارتباط با عدم راه‌اندازی مترو نمایشگاه گفت: به دلایل خاصی در محدوده نمایشگاه ایستگاه مترو راه‌اندازی نشده است و ما موافق راه‌اندازی مترو هستیم اما یک شبه حاصل نمی‌شود. مترو داخل شهر سال‌های سال است که طراحی شده و ما تنها برنامه‌ها را ادامه داده‌ایم.

وی همچنین در خصوص دستور جلسات یکصدونودویکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: امروز به اساسنامه شرکت‌ها و سازمان‌ها رسیدگی خواهد شد و در نهایت به تصویب می‌رسد.

تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.