کد خبر : 9343
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 21:35

اتوبوس و مترو رایگان برای دانش آموزان

اتوبوس و مترو رایگان برای دانش آموزان
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با تدبیری که شهردار تهران اتخاذ کرده است در ۱۵ روز اول مهر، اتوبوس و مترو برای دانش آموزان رایگان و اقداماتی برای رنگ آمیزی و بهسازی فضای سبز مدارس انجام شد‌.

به گزارش اقتصاد پرس؛ محمد امین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آیین نواخته‌شدن زنگ شروع کلاس‌های مدرسه استثنایی دخترانه توان‌خواهان، که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید صورت پذیرفت، اظهار کرد: از یک ماه پیش، خانواده‌ها و مدیران حوزه‌های مختلف برای شروع سال تحصیلی تلاش‌های خود را آغاز کردند و این نشان می‌دهد که مهرماه و تحصیل فرزندان ایران اسلامی چقدر برای کشور اهمیت دارد. در این زمینه با تدبیری که شهردار تهران اتخاذ کرده است در ۱۵ روز اول مهر اتوبوس و مترو برای دانش آموزان رایگان اعلام شد و اقداماتی برای رنگ آمیزی و بهسازی فضای سبز مدارس انجام شد‌.

وی افزود: قرار بود برای امسال بحث رفت و آمد و سرویس مدرسه توان‌یابان را در دستور کار قرار دهیم که تا جایی که اطلاع دارم ، در شهرداری قراداد آن با شرکت مدنظر منعقدشده و امسال مشکلات شما در حوزه حمل و نقل برطرف خواهد شد و شاهد مشکلات سال‌های قبل نخواهیم بود تا بدون دغدغه‌ به تحصیل بپردازید و لحظات شادی داشته‌ باشید.

در ادامه مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ در این مراسم با آرزوی سال تحصیلی خوب و همراه با موفقیت برای دانش آموزان اظهار کرد: شأنیت ما در مدیریت شهری این است که محیط شهر را برای حضور امن و ایمن و همراه با آرامش دانش آموزان فراهم کنیم.

وی افزود: امسال توانستیم برای آسفالت و ارائه تجهیزات به مدارس اقدامات خوبی انجام دهیم تا دانش آموزان در محیطی مناسب برای آینده و آینده سازی تربیت شوند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.