کد خبر : 13220
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 22:20

قیمت مصوب شیرخشک تغییر نکرده است

قیمت مصوب شیرخشک تغییر نکرده است
نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اعلام رئیس سازمان غذا و دارو انواع شیرخشک بین ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و داروخانه‌ها ملزم به فروش آن با همین قیمت مصوب هستند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حسینعلی شهریاری با اشاره به برخی گزارش‌ها از فروش شیرخشک با قیمت چندبرابری از قیمت مصوب، گفت: ما اصالت این موضوع را از رئیس سازمان غذا و دارو جویا شدیم که طبق اعلام وی قیمت‌های اعلام شده نادرست است، انواع شیرخشک بین ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و داروخانه‌ها هم ملزم به فروش با همین قیمت هستند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه درباره چرایی کمبود شیرخشک در بازار و شایعه ارسال آن به کشورهای دیگر هم گفت: طبق گفته رئیس سازمان غذا و دارو در حال حاضر کمبود شیر خشک نداریم، بلکه برای جلوگیری از قاچاق شیرخشک، داروخانه‌ها برای ارائه شیرخشک ملزم به ثبت اصالت شیرخشک‌ها در سامانه هستند و به هیچ جایی هم ارسال نشده است.

این نماینده مجلس همچنین تاکید کرد: افرادی هم که شیرخشک را با قیمت بیشتر از قیمت اعلام شده از طرف سازمان غذا و دارو خریداری کردند، می‌توانند به سازمان غذا و دارو شکایت کنند، سازمان شکایت آنها را بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.