کد خبر : 13797
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 21:54

۴ میلیون قوطی شیر خشک در ۲ هفته آینده وارد می‌شود

۴ میلیون قوطی شیر خشک در ۲ هفته آینده وارد می‌شود
مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در دو هفته آینده چهار میلیون قوطی شیرخشک وارد می‌شود گفت: درحال حاضر اولین محموله‌های شیرخشک به گمرک رسیده و درحال نمونه برداری و آزمایش‌های اولیه است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان غذا و دارو از واردات چهارمیلیون قوطی شیرخشک در دو هفته آینده خبر داد.

سجاد اسماعیلی مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص اقدامات این سازمان در زمینه تأمین شیرخشک‌های عادی یا رگولار گفت: خوشبختانه ما با مشکل حاد و بحرانی در زمینه تأمین شیرخشک مواجه نشدیم. همچنین تولیدکنندگان ما با جدیت وارد عرصه شده‌اند و میزان تولیدات خود را افزایش داده‌اند.

وی درباره تأمین ارز مورد نیاز توضیح داد: ما در چندماه گذشته با مشکلات ارزی مواجه بودیم که درحال حاضر آن مشکلات برطرف شده و اکنون در تأمین ارز مورد نیاز خرید مواد اولیه مشکلی نداریم.

محموله‌های شیرخشک به گمرک رسیده

اسماعیلی افزود: برای تأمین کسری بازار یک برنامه واردات فوریتی داده شد که این واردات به صورت محدود، مقطعی و کوتاه مدت تا زمان اشباع بازار انجام خواهد شد. درحال حاضر اولین محموله‌های شیرخشک به گمرک رسیده و درحال نمونه برداری و آزمایش‌های اولیه است.

وی در ادامه بیان کرد: در دوهفته آینده حدودچهار میلیون شیرخشک از طریق واردات تأمین خواهد شد و پس از انجام آزمایشات به سرعت در بازار و داروخانه‌ها توزیع و به بیماران و مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.