کد خبر : 19167
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 11:47

سلاح ورزی شکایت کرد

سلاح ورزی شکایت کرد
حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی ایران از طرح دعوای این اتاق به دیوان عدالت قضایی پیرامون «آخرین تصمیم شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی» خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ اوایل آبان بود که نشست شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی برگزار شد و پس از آن اعلام شد، چهار عضو دولتی شورا صورت‌جلسه‌ای مبنی بر ابطال انتخابات رئیس اتاق بازرگانی امضا کردند و دستور به برگزاری انتخابات مجدد دادند. اتفاقی که پیش بینی می‌شد، حسین سلاح ورزی رئیس فعلی اتاق ایران به واسطه آن طرح دعوایی را به مراجع قضایی مطرح کند. موضوعی که امروز ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲، او در نشست هیات نمایندگان اتاق ایران تایید کرد.

او با اشاره به اینکه آنچه در آخرین جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق اتفاق اتفاد؛ نه از نظر شکلی و نه از نظر ماهوی مسیر درستی طی نکرده و دچار اشکال است؛ گفت: اتاق بازرگانی به دیوان عدالت طرح دعوا کرده است.

سلاح‌ورزی افزود: اگر مصوبه‌ای که توسط چهار عضو دولتی ابلاغ شده نقض، متوقف و از طرف محاکم قضایی لغو شود اتاق همچنان مسیر خود را ادامه خواهد داد و اگر هم غیر از این باشد و تایید شود ما خود را بالاتر از قانون نمی‌دانیم و در موعد مقرر و براساس ضوابط تعیین شده، انتخابات مجدد را برای گزینش رئیس اتاق برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: نظر قانون هر چه باشد با افتخار و فراغ بال می‌پذیریم و معتقدیم در کشور همچنان عدالت وجود دارد و قانون بالاتر از همه نهادهاست.

اکوایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.