کد خبر : 8083
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 23:54

رونالدو فردا صبح به تهران می آید

رونالدو فردا صبح به تهران می آید
کاروان النصر با اعلام رسانه‌های عربستان، صبح فردا با پروازی اختصاصی راهی تهران می‌شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ تیم فوتبال النصر امشب در دیداری از هفته ششم رقابت‌های لیگ عربستان موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد الرائد گذشته و با روحیه بالایی خود را برای دیدار برابر پرسپولیس آماده کند.

از آنجایی که کاروان النصر قرار است با پروازی اختصاصی از ریاض روانه تهران شود، در نتیجه ساعت دقیق سفر اعضای این تیم به ایران نامشخص بود و در شرایطی که ابتدا گفته می‌شد آنها روز دوشنبه راهی ایران می شوند، اکنون خبر رسیده که این اتفاق فردا صبح رخ خواهد داد.

آنگونه که عبدالعزیز العصیمی، خبرنگار روزنامه الریاضیه در صفحه شخصی خود نوشته است، اعضای تیم النصر فردا ساعت ۹ صبح به وقت ریاض با پروازی راهی تهران خواهند شد و انتظار می‌رود هواپیمای این تیم بین ساعت ۱۴ تا ۱۵ ظهر به وقت ایران در فرودگاه مهرآباد فرود بیاید.

بدین ترتیب کریستیانو رونالدو و دیگر فوق ستاره‌های النصر مانند سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و… حدود ۵۵ ساعت قبل از آغاز دیدار برابر پرسپولیس، در تهران خواهند بود.

لوئیس کاسترو تصمیم گرفته تا النصر یک جلسه ریکاوری بازی امشب را در تهران انجام دهد و دوشنبه شب نیز آخرین جلسه تمرینی خود را در استادیوم آزادی برگزار کند تا این تیم روز سه شنبه و از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف پرسپولیس برود.

منبع: ورزش سه

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.