کد خبر : 11632
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 20:23

ترافیک سنگین در محورهای شمالی و اصلی کشور

ترافیک سنگین در محورهای شمالی و اصلی کشور
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر در محورهای شمالی و اصلی کشور ترافیک سنگین گزارش شده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ ایمان محرابی نیا گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا انارک در اکثر مقاطع، محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان و شاهاندشت ،آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار و آزادراه تهران – پردیس محدوده تونل شماره ۱ گزارش شده است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال(رفت و برگشت) روان است و محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

او در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل فردیس و محدوده های مهرویلا ، مهرشهر و شرکت ماموت ، آزادراه قزوین – کرج محدوده های گلدشت ، مهرشهر و پل فردیس ، آزادراه تهران – ساوه محدوده عوارضی اول و محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع گزارش شده است.

محرابی نیا درباره آخرین وضعیت جوی جاده ها هم گفت: بارش باران را در برخی از محورهای استان های مازندران ، گلستان ، سمنان و خراسان شمالی و وزش باد و گردوخاک را در برخی از محورهای استان های قم ، سمنان و سیستان و بلوچستان شاهد هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.