کد خبر : 10655
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 15:44

بانک مسکن ۱۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازد

بانک مسکن ۱۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازد
مدیرعامل بانک مسکن از برنامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌سازی خبر داد و گفت: در حال رایزنی با وزارت راه برای تامین زمین مورد نیاز هستیم.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سیدعباس حسینی در همایش چشم انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت با تاکید براینکه باید رضایت مندی مردم از بانک تخصصی مسکن را افزایش دهیم، اظهار کرد: معتقدم بازدهی کمتر از هزار درصدی جفا است، بنابراین بازدهی زیر هزار درصدی درسال را به هیچ عنوان از شرکت‌های زیرمجموعه قبول نخواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع HSE در ساخت و ساز بسیار مهم است، افزود: باید دستورالعمل های HSE  به روزرسانی شود و اگر ای دستورالعمل‌ها را در برخی شرکت‌ها نداریم باید آنها را تهیه کنند.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به ضرورت استفاده ابزار و فناوریهای نوین در ساخت و سازها، تصریح کرد: بایستی باتوجه به جایگاه بانک مسکن در مجموعه‌های فعال در حوزه ساخت و ساز این بانک فراتر از استانداردها، استاندارد فعالیت تبدیل شود.

حسینی همچنین از برنامه ریزی برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب شهرک‌سازی خبر داد و اضافه کرد: در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز این واحدها هستیم.

وی همچنین از دستور افتتاح حساب مسکن جوانان به مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای فرزند آتش نشان شهید دارابی صادر کرد.

تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.