کد خبر : 12934
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 12:51

مشکلی در تامین شکر نداریم

مشکلی در تامین شکر نداریم
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد گفت: از نظر تامین شکر هیچ مشکلی نداریم و همچنان ثبات و آرامش بربازار حاکم است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد و کشاورزی گفت: پس از بررسی و بازرسی صورت گرفته محموله شکر خام وارداتی به وزن ۳۵۰۰ تن بعد از امتناع از عرضه به بازار کشف شد.

به گفته او، ۳۵۰۰ تن شکر خام از شهریور ماه تحویل یک کارخانه تصفیه شکر داده شده بود که آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طی فرآیندی سفید کرده و شکر سفید در شبکه رسمی به بازار ارائه کند، اما تاکنون از این موضوع امتناع کرده بود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی ادامه داد: کارخانه هیچ مشکلی نداشته و قرار بوده شکر خام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تصفیه و سفید کند و در قالب شبکه رسمی به بازار عرضه کند که از این کار خودداری کرده بود و بازرسان وزارت جهاد وارد عمل شده و پرونده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با جریمه پیشنهادی ۱۰ میلیارد تومانی برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گفته او، امسال در راستای تامین شکر، شکر خام در ۹ استان به کارخانه‌های تصفیه شکر ارسال شده تا با فرآوری شکر سفید به بازار عرضه کنند و چنانچه هر کارخانه‌ای از عرضه شکر امتناع کند، بازرسان ما ورود کرده و پرونده تشکیل می‌دهند.

امراللهی گفت: از نظر تامین شکر هیچ مشکلی نداریم و ثبات و آرامش در بازار برقرار است، اما اگر کسانی بخواهند شکر احتکار کنند، با آنها برخورد می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.