کد خبر : 3304
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 10:09

کری خوانی تیم شیبا اینو برای پی‌ پل؛ استیبل کوین SHI در برابر PYUSD

کری خوانی تیم شیبا اینو برای پی‌ پل؛ استیبل کوین SHI در برابر PYUSD

یکی از اعضا تیم شیبا اینو گفته است که استیبل کوین جدید شیبا اینو بهتر و مورد اعتمادتر از استیبل کوین جدید پی‌ پل (PYUSD) خواهد بود.

اقتصاد پرس؛ ادمین دیسکورد و تلگرام کانال‌های شیباریوم، به‌تازگی درباره استیبل کوین جدید شیبا اینو به‌نام SHI توضیح داده است و آن را با استیبل کوین شرکت تجارت الکترونیک پی پل که روز گذشته  به‌صورت رسمی معرفی شد، مقایسه کرده است.
رقابت استیبل کوین شیبا و پی پل

تیم توسعه‌دهندگان شیبا، به‌تازگی نظرات خود درباره آینده استیبل کوین شبکه شیباریوم را ارائه کردند. اعضای تیم فنی این شبکه باور دارند که استیبل کوین این شبکه به‌نام SHI که به‌زودی معرفی می‌شود، تغییر بزرگی در بازار استیبل کوین‌ها ایجاد می‌کند. آنها همچنین باور دارند که استیبل کوین SHI از PYUSD، که استیبل کوین جدید پی پل است، پیشی می‌گیرد.

برملا شدن مشکلات امنیتی استیبل کوین پی پل

در این میان، با انتشار خبر عرضه استیبل کوین جدید پی پل، تعدادی از فعالان بازار با منتشر کردن اسکرین شات‌هایی در توییتر نشان دادند که کدهای استیبل کوین PYUSD پی‌ پل به‌ نحوی طراحی شده است که مهندسین این شرکت می‌توانند در هر لحظه حساب‌های رمزارزی کاربران پی پل را بلوکه و آن را به‌طور کلی پاک کنند.

مهندس فناوری اطلاعات در توییتر با آی‌دی @۰xCygaar توضیح داد که در طراحی استیبل کوین PYUSD، از نسخه قدیمی زبان برنامه‌نویسی سالیدیتی استفاده شده است. همین مسئله به طراح، اجازه افزایش عرضه استیبل کوین را می‌دهد و مشکل امنیتی فوق را نیز برای کاربر ایجاد می‌کند.

با توجه به اینکه PYUSD بر روی شبکه اتریوم قرار داده شده، اکانت توییتری @RipplePandaXRP  ادعا کرده است که با افزایش گس‌فی شبکه اتریوم، شرکت پی پل پروژه استیبل کوین خود را متوقف می‌کند.

استیبل کوین SHI رقابت را می‌برد؟

SHI در واقع استیبل کوین عرضه نشده تیم شیبا اینو است. برخلاف طراحی متمرکز استیبل کوین پی پل، طراحی این استیبل کوین غیرمتمرکز و با هدف حفظ هویت دیجیتال بنا شده است. در همین راستا، استیبل کوین SHI ممکن است بیش از رقیب خود، مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

توسعه‌دهندگان SHI، بارها به کاربران هشدار داده‌اند که این استیبل کوین تاکنون عرضه نشده است و تمام حساب‌هایی که چنین ادعایی دارند، کلاهبرداری هستند. به همین دلیل، کاربران باید اخبار رسمی را از حساب‌های این شبکه پیگیری کنند.

/تجارت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.