کد خبر : 2579
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1402 - 12:20

آخرین قیمت انواع خودرو امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۲

آخرین قیمت انواع خودرو امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۲

قیمت خودرو این هفته کاملاً کاهشی بود.به نحوی که حداقل در یک ‌سال اخیر بی‌سابقه بودند، اما این کاهش قیمت‌ها هم نتوانستند قفل معاملات را در این بازار باز کنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ قیمت خودرو در هفته گذشته به‌طور کامل نزولی بود، اما در دو روز پایانی این هفته یعنی چهارشنبه و پنج‌شنبه روند نزولی قیمت خودرو در بازار شدت گرفت. این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۲ حتی قیمت یک خودروی مونتاژی یا داخلی شامل افزایش قیمت نشد.
قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی همچنان در روند نزولی قرار دارد، به نحوی که امروز پژو ۲۰۶ تیپ دو در ادامه روند نزولی خود سه میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی ۴۷۷ میلیون تومان در بازار خودروی امروز قیمت‌گذاری شود.

پژو پارس LX TU۵، با پنج میلیون تومان کاهش قیمت یکی از عوامل ادامه روند نزولی در سدان‌‌های ایران خودرو بود، این سدان محبوب در بازار آزاد امروز با قیمت ۵۹۴ میلیون تومان در نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌ها حاضر شد.

اقتصاد پرس

تارا اتوماتیک، لوکس‌ترین سدان اتوماتیک ایران خودرو امروز هم همانند روزهای گذشته سوار بر قطار کاهش قیمت‌ها ماند و با ۱۴ میلیون تومان کاهش قیمت پرچم‌دار بیشترین کاهش قیمت در بین محصولات داخلی بود؛ این سدان لوکس امروز با قیمت ۷۷۴ میلیون تومان در بازار حاضر شد.

کوییک دنده‌ای S، مجهزترین هاچ‌بک دنده‌ای سایپا امروز تنها محصولی از این شرکت خودروسازی بود که شامل کاهش قیمت شد، این خودرو با سه میلیون تومان کاهش قیمت با عدد نهایی ۳۴۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

پس  از منتشر شدن خبر اطلاعیه شورای رقابت مبنی بر عدم تبعیت از دستور رئیس جمهور برای کاهش قیمت تمام‌شده خودروهای مونتاژی، روند نزولی در بازار خودروهای مونتاژی ماندگار شد.

جک S۵ اتوماتیک، محبوب‌ترین چینی کرمان موتور امروز با ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت در بازار آزاد با عدد نهایی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

اقتصاد پرس

لاماری ایما، تنها محصول فعلی شرکت آرین پارس موتور با ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت، امروز در بازار آزاد با قیمت نهایی یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش بینی قیمت خودرو در پایان هفته

بازار خودرو این روزها، وقایع عجیبی را تجربه می‌کند، اکثر کارشناسان و فعالان این بازار معتقدند که این بازار در حال حاضر با خبردرمانی توانسته است که قیمت‌ها را کنترل کند، اگر این خبردرمانی‌ها به واقعیت تبدیل شوند، بازار خودرو کاهش قیمت‌های بسیار سنگین‌تری را تجربه خواهد کرد، اما اگر بازار دریابد که این اخبار تنها مسکنی برای مقطعی کوتاه بوده‌اند و این اخبار کاذب هستند و به وقوع نخواهند پیوست، باید منتظر انفجار این بازار بود.

با توجه به روند امروز بازار و تعطیل بودن روز جمعه، به احتمال بسیار زیاد قیمت خودرو تا آغاز اولین روز کاری هفته بعد ثابت خواهد ماند. پیش‌بینی می‌شود که حتی اگر تغییر یا نوسانی هم در بازار رخ دهد در جهت نزولی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.