کد خبر : 22424
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 9:45

مالک «کوروش کمپانی» متواری شد/ یکی از مالباختگان: ملت، فاکتور ۲۴۰ میلیونی و ۶۰۰ میلیونی از او دارند و دستشان به جایی بند نیست

مالک «کوروش کمپانی» متواری شد/ یکی از مالباختگان: ملت، فاکتور ۲۴۰ میلیونی و ۶۰۰ میلیونی از او دارند و دستشان به جایی بند نیست

شرکت «کوروش کمپانی» که با ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روزها تعطیل شده و مالک این شرکت متواری است.

پلیس جرایم اقتصادی این موضوع را تایید کرده و در پی یافتن این فرد و احقاق حقوق مالباختگان است.

این شرکت برای جلب اعتماد مردم از چهره های مشهور و صاحب نام ورزشی و هنری نیز برای تبلیغات خود استفاده می‌کرد.

ماجرا چه بود؟

شرایط‌ اقتصادی سخت گاه شهروندان را به راهکار های نادرست برای جمع‌اوری پول بیشتر می‌اندازد. سواستفاده گران در این بین، با تکنیک‌های مختلف از جمله کلاهبرداری‌های معروف به روش «پانزی» اقدام به جمع اوری پول برای ارائه محصول ارزان قیمت می‌کنند که کوروش کمپانی یکی از نمونه‌های مشخص آن است. حالا صاحبین کوروش کمپانی فرار کرده و دفترشان را نیز تخلیه کرده‌اند.

ا.شیری، یکی از کسانیست که در جریان این کلاه‌برداری اقدام به خرید فاکتور کرده است. او که حالا با دفتر تخلیه شده کوروش کمپانی مواجه شده است، صحبت‌های جالبی از این کلا‌ه‌برداری دارد.

ا.شیری، درباره وضعیت فعلی مجموعه کوروش کمپانی به «انتخاب»گفت: دیروز صبح همه چیز‌ را جمع کردند و رفتند. امروز هم مالک ساختمان کامیونی را درب آنجا گذاشته و تابلو کوروش کمپانی را کنده تا جای حروف آن هم باقی نماند و یک بنر به سرعت زده اند که این ملک متعلق به کوروش کمپانی نیست و با در دست داشتن مدارک شکایت کنید.

وی در ادامه در رابطه با شکایت از کوروش کمپانی بیان کرد: من شکایت نکردم ولی‌ پلیس هم کاری نمی‌تواند بکند. وقتی سرهنگ کلانتری موقع شلوغی حضور داشت و می‌گفت این ها فرار نمی کنند و جایی نمی‌توانند بروند و ما نمی‌توانیم پلمب کنیم چه می گوید؟ با شکایت ما پول برمی‌گردد؟ ماجرا خنده دار است. از شریفیان و گودرزی و قره داغی و سلبریتی ها شکایت شده است. افراد فاکتور ۲۴۰میلیونی و ۶۰۰میلیونی از او دارند و دستشان به جایی بند نیست.

او افزود: همین کوروش کمپانی می‌گفت من پایان خدمت ندارم و پاسپورت هم ندارم و از ایران نمی‌روم اما عکس‌هایش در خارج درامد. در عین حال جواز‌ش منتشر شده است. خاطره قره داغی یکی از اعضا بود و او هم نیست. در‌ مکان ساختمان فرم ها رها شده روی زمین است.

وی درباره موضع سلبریتی ها گفت: الهام حمیدی استوری گذاشته که با وکیل پیگیر کار شما هستیم خیلی دیگر از این سلبریتی‌ها تبلیغ کوروش کمپانی را کردند. مردم روی حساب خیلی از این‌ها خرید کردند. هادی چوپان که قهرمان ملی و مردمی بود هم خرید کرده بود و مردم گول خوردند. خواهران منصوریان و هادی ساعی هم تبلیغ کردند. واقعا سوال برای من است که باید یک واحد نظارتی سوال کند که چرا این همه پول‌به حساب این فرد امده است؟ در ماه از هر کارت شما ۵۰۰میلیون جا به جا می‌توانید بکنید؛ این ادم که میلیاردها پول به حسابش رفته کسی نظارت نکرده است؟ بالاخره ارز از کشور خارج کرده است. تراکنش مالی شرکت هم مشخص است و یک عدد هزار میلیاردی به حسابش ریخته شده است.

/انتخاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.