کد خبر : 16116
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 16:53

روزنامه اطلاعات:

کاری به دعوای منظور و همتی نداریم؛‌ رئیسی صادقانه و شفاف به مردم بگوید برای کسری بودجه می‌خواهد چه کند؟

کاری به دعوای منظور و همتی نداریم؛‌ رئیسی صادقانه و شفاف به مردم بگوید برای کسری بودجه می‌خواهد چه کند؟

روزنامه اطلاعات نوشت: کاری به دعوای حیدری نعمتی یا عمر و زید یا منظور و همتی و… نداریم. مقامات دولت بویژه مقامات اقتصادی دولت، صادقانه و شفاف به مردم بگویند که نقشه‌ای آسیب‌زا برای آخر سال و یا در سال آینده و پس از انتخابات ندارند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه اطلاعات از دولت خواسته صادقانه به مردم درباره محل تامین کسری بودجه توضیح دهد.

کاری به دعوای حیدری نعمتی یا عمر و زید یا منظور و همتی و… نداریم. به یک دغدغه مردمی که در افواه و در فضای کسب و کار و نزد مردم عادی بسیار رایج است پایان دهیم و آن هم این که مقامات دولت بویژه مقامات اقتصادی دولت، صادقانه و شفاف به مردم بگویند که نقشه‌ای آسیب‌زا برای آخر سال و یا در سال آینده و پس از انتخابات ندارند. خیلی روشن توضیح دهند که سرکوب فعلی و البته غیرمنطقی قیمت ارز، دستوری و موقتی نیست و در سال آتی و مبتنی بر واقعیت‌های شرایط اقتصادی کشور فنر آن در نمی‌رود.

این روزنامه افزوده است: بسیار صادقانه شرایط درآمدی و وضع فروش نفت و محل‌های تامین کسری بودجه را توضیح دهند و در یک کلام برنامه‌های خود را برای ساماندهی اقتصاد کشور و مقابله با سونامی تورمی احتمالی به روشنی و علمی و باورپذیر برای مردم بازگو کنند تا مردم هم قانع و امیدوار شوند که کار دولت انتقال بحران از حال به آینده و رفع موقتی بحران به امید معجزات آینده نیست. این حق مردم است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.