کد خبر : 14225
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 18:44

چالوس یکطرفه شد

چالوس یکطرفه شد
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس و آزاده راه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می‌دهد، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های پل دزدبن، انارک و ولی‌آباد و حدفاصل خوشبختی تا بیلقان دارای ترافیک سنگین و آزادراه تهران – شمال در مسیر(شمال به جنوب) تردد روان است.

همچنین محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های سه راهی چلاو، محمدآباد، بایجان، شاهاندشت، گزنک، رینه و آب اسک، محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده دماوند و آزادراه رشت- قزوین محدوده رودبار و آزادراه پردیس- تهران و محور قدیم بومهن- تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود دارای ترافیک سنگین است.

براساس این گزارش، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، آزادراه تهران- شمال دارای بارش باران و آزادراه قزوین- رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آزادراه قزوین- کرج- تهران

آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده های هشتگرد، کمال شهر و مهرشهر و حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، آزادراه قم- تهران حدفاصل حرم امام خمینی(ره) تا پل شهید کاظمی و محور فشم- تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک دارای ترافیک سنگین است.

آخرین وضعیت جوی بیانگر آن است که برخی از محورهای استان های گیلان، مازندران، گلستان و سمنان دارای بارش باران و برخی محورهای استان‌های خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان دارای وزش باد و گردوخاک است.

همچنین محور غیرشریانی محور چاهان- زرآباد دارای انسداد است.

برپایه این گزارش، محور چالوس واقع در استان مازندران از ۲۳ مهر تا ۲۴ آبان از ساعت ۶ تا ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته (به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) به دلیل عملیات کارگاه جاده ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.