کد خبر : 17194
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 11:12

۸ ساعت ممنوعیت تردد در محور چالوس و تهران شمال

۸ ساعت ممنوعیت تردد در محور چالوس و تهران شمال
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای برون‌شهری، از ممنوعیت تردد در محور چالوس و مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران- شمال از ساعت ۶ تا ۱۶ خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد برقی» درباره وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری، گفت: تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران- شمال مسیر رفت و برگشت از ساعت ۶ الی ۱۶ ممنوع است. همچنین تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت مسیر رفت و برگشت، روان گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور افزود: در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل مهرویلا تا مهرشهر، آزادراه قزوین- کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، محور شهریار- تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و محور تهران- پاکدشت محدوده سه‌راهی سیمان، ترافیک سنگین است.

برقی یادآور شد: محور چالوس واقع در استان مازندران از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۴ آبان، از ساعت ۶ الی ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای پیش و پس از تعطیلات چند روزه به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.