کد خبر : 7581
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 11:31

پرداخت وام به صاحبان موتور سیکلت های فرسوده

پرداخت وام به صاحبان موتور سیکلت های فرسوده
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: امیداوریم از اول آبان امسال شاهد پرداخت وام به طرح جایگزینی ۱۰۰ هزار موتور سیکلت فرسوده باشیم.

به گزارش اقتصاد پرس؛ محمود مشهدی شریف رئیس رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو در خصوص ارائه وام کم بهره به صاحبان خودرو‌های فرسوده برای جایگزینی گفت: در حال حاضر هنوز در صندوق انجمن اسقاط خودرو وجه زیادی جمع نشده است به نظر ما باید از اول بهمن سال گذشته تا شهریور امسال ماهانه ۷۰۰ میلیارد تومان بابت یک و نیم درصد به صندوق توسعه واریز می‌شد اما آنچه که روز گذشته متوجه شدیم این بود که این عدد کمتر از ۳ هزار میلیارد تومان است یعنی نصف چیزی که باید محقق شده است.

مشهدی شریف ادامه داد: صندوق انجمن اسقاط خودرو هنوز ریالی وام به خودرو و موتور سیکلت های عمومی فرسوده نداده است آنچه که طبق قانون مشخص خواهد شد این است که با دو بخش اولویت دار آغاز می شود.

رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو بیان کرد: در حال حاضر مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام به ازای هر موتور سیکلت به عنوان پیش پرداخت مطرح شده است ولی هنوز قطعی و نهایی نشده چرا که این طرح برای جایگزینی ۱۰۰ هزار موتور سیکلت فرسوده انجام خواهد شد. در این خصوص جلساتی هم با خودروسازان ،سازمان محیط زیست و انجمن اسقاط خودرو در خصوص وام برای تعویض خودرو های فرسوده انجام شده است.

او در پایان گفت: احتمالا اول آبان امسال شاهد پرداخت وام به طرح جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده شاهد باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.