کد خبر : 20159
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 19:03

پیش بینی یک سرمایه‌دار میلیاردر از افزایش قیمت بیت کوین و طلا

پیش بینی یک سرمایه‌دار میلیاردر از افزایش قیمت بیت کوین و طلا

یک سرمایه‌دار میلیاردر و مدیرعامل گلکسی دیجیتال، انتظار دارد با تغییر سیاست‌های پولی، بازارهای اصلی مانند طلا و رمز ارز رونق بگیرند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مایک نووگراتز سرمایه‌دار میلیاردر و مدیرعامل گلکسی دیجیتال، آینده‌ای روشن را برای بیت کوین  (BTC)، طلا و نقره پیش‌بینی می‌کند. دیدگاه وی با تغییر در سیاست‌های پولی فدرال رزرو همراه است. نووگراتز در مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ، در مورد اینکه چگونه تغییر موضع فدرال رزرو از سیاست‌های تهاجمی به محافظه‌کارانه می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بازارهای مالی بگذارد، سخن گفت.

او در گفتگوی خود تاکید کرد که تغییر سیاست فدرال رزرو می‌تواند تمایلات صعودی را در بازار تقویت کند. این فعال اقتصادی به نشانه‌های اولیه این تغییر و همچنین به ضعیف شدن دلار آمریکا اشاره کرد و دلیل آن را انتظار فعالان بازار برای تغییر موضع فدرال رزرو دانست.

پیش‌بینی‌های نووگراتز

این سرمایه‌گذار باتجربه نسبت به ارزهایی مانند یورو، دلار استرالیا خوش‌بین است. با این حال، او یک موضع نزولی در مورد یوان چین دار دکه این تصمیم خود را به مشکلات ساختاری در اقتصاد چین نسبت می‌دهد.

نووگراتز همچنین انتظار دارد، تورم اقتصاد آمریکا فروکش و فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ‌ها کند. در چنین سناریویی، او باور دارد که دارایی‌هایی مانند طلا، نقره و بیت کوین عملکرد خوبی خواهند داشت.

طلا، نقره و بیت کوین؛ سه‌گانه قدرتمند

نووگراتز به طور خاص به طلا علاقه‌مند است. او در صحبت‌های خود گفت که اگر این فلز گران‌بها برای چند هفته بالای دو هزار دلار باقی بماند، قیمت آن می‌تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. او همچنین از پتانسیل نقره صحبت کرد که به نظر می‌رسد آماده صعود است.

در مجموع، نووگراتز مطمئن است که طلا، نقره و بیت کوین در صورتی که فدرال رزرو افزایش نرخ‌ها را پایان داده و شروع به کاهش آن‌ها کند، عملکرد خوبی خواهند داشت.

عوامل احتمالی موثر بر افزایش قیمت بیت کوین

نووگراتز توضیح داد که چندین عامل دیگر نیز می‌توانند قیمت بیت کوین را به سطح قله جدیدی برسانند، از جمله تأیید احتمالی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF)، کمبود فروشندگان در بازار و چرخه هاوینگ بعدی این ارز دیجیتال که همگی می‌توانند باعث تقویت تقاضا در بازار شوند.

نووگراتز با نگاهی به سال ۲۰۲۴، انتظار دارد، سال انتخابات، عدم قطعیت سیاسی را افزایش دهد. این موضوع می‌تواند به نفع بیت کوین تمام شود. علاوه بر این، به دلیل چالش‌های مالی در ایالات متحده، اروپا و ژاپن، سرمایه‌گذاران به دنبال ذخایر جایگزین ارزش هستند که این امر علاقه به بیت کوین را افزایش می‌دهد.
تأثیر ETF بیت کوین

اخیرا، بازار رمز ارزها تحت تأثیر خوش‌بینی نسبت به راه‌اندازی ETF بیت‌کوین اسپات قرار گرفته. این شرایط، قیمت بیت کوین را تا سطح ۳۸ هزار دلار بالا برده است.

تحلیلگران در شرکت خدمات مالی کانتور فیتزجرالد معتقدند، تأیید یک صندوق ETF بیت کوین اسپات که مدت‌هاست تایید آن انتظار می‌رود، به واقعیت نزدیک‌تر شده است. در صورت تایید چنین صندوق‌هایی، انتظارات برای افزایش قیمت بیت کوین رو به افزایش خواهند گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.