کد خبر : 18546
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 16:03

انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های دارای گزینش آزمون سراسری

انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های دارای گزینش آزمون سراسری
اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های دارای مصاحبه و گزینش آزمون سراسری ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سازمان سنجش آموزش کشور روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد اسامی پذیرفته شدگان نهایی برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای آنها یکی از کدهای مندرج در جدول پیوست اطلاعیه، اعلام شده، منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ این سازمان در خصوص آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ که به جای کد قبولی برای آنها کد ۲ رقمی اعلام شده بود و برای انجام مراحل مصاحبه رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه های مندرج در جدول پیوست اقدام کرده اند، به اطلاع می‌رساند با توجه به اعلام نتیجه مراحل مصاحبه افراد از سوی موسسات یا ارگان های ذیربط، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این ‌رشته‌ها بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته است.

لذا پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه یا با واحد آموزش دانشگاه / موسسه تماس بگیرند. مراجعه نکردن به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از رشته ‌قبولی اعلام شده خواهد بود.

داوطلبانی که علاوه بر کدهای اعلام شده در این اطلاعیه دارای کد قبولی قبلی نیز بوده‌اند، قبولی قبلی آنان لغو شده و باید در رشته قبولی جدید ثبت نام و ادامه تحصیل دهند. لازم به توضیح است این افراد برای ثبت نام در رشته قبولی جدید نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

معرفی شدگانی که در زمان مقرر برای انجام مصاحبه به ارگان یا دانشگاه ذیربط مراجعه کرده ولی اسامی آنان در این مرحله به عنوان پذیرفته شده اعلام نشده است، دلیل قبول نشدن آنان، تایید نشدن مصاحبه از سوی ارگان های ذیربط است. لذا افرادی که معترض به نتیجه خود هستند، باید موضوع را از ارگان مربوط که برای مصاحبه معرفی شده بودند، پیگیری کنند.

ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.