کد خبر : 8409
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 12:02

آخرین وضعیت ترافیکی در شهر تهران

آخرین وضعیت ترافیکی در شهر تهران
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص وضعیت ترافیک در شهر تهران توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران شاهد معابری پرتردد و نیمه سنگین در سطح پایتخت بودیم.

وی افزود: بزرگراه بابایی از نیروی زمینی، حکیم از شقایق، بزرگراه همت از جنت آباد، هاشمی رفسنجانی از پل یادگار، چمران از حکیم تا ورودی همت، زین‌الدین از گلزار، رسالت از منصوری، نیایش از سردار جنگل، امام علی (ع) از محلاتی شاهد شروع ترافیک هستیم. در ورودی‌های غربی بار ترافیکی سنگین و در نیمه شرقی ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد.

شریفی ادامه داد: بزرگراه‌های، شیخ فضل الله، یادگار مدرس، اشرفی، باقری و آزادراه تهران کرج نیز شاهد آغاز ترددها و شروع ترافیک هستیم و در مسیر خیابان آزادی از شهیدان و دماوند از مدنی نیز ترافیک نیمه سنگین می‌باشد. همچنین بزرگراه‌های آبشناسان، آزادراه تهران کرج، آزادگان، جناح فعلاً دارای ترافیکی روان ولی تا دقایقی دیگر شاهد شروع ترافیک خواهیم بود.

اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه‌های نواب که در زمان اجرای طرح شناور سازی شاهد ترافیکی خلوت و تا پل امام خمینی (ره) بود هم اکنون و با برداشته شدن طرح شناور سازی الان تا پل نهم دی است.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری بدهند.

سرهنگ شریفی از رانندگان خواست از ایستادن و توقف در معابر پرتردد و شلوغ پایتخت بخصوص در روزهای بازگشایی مدارس به صورت دوبله جدا خودداری نمایند چرا که هر توقف چند لحظه‌ای هم باعث ایجاد ترافیک در معابر پیرامونی مدارس خواهد شد و حساب کنید اگر در یک مدرسه تعدادی از والدین اقدام به سواره و پیاده کردن دانش‌آموز خود جلوی درب مدرسه نمایند چه ترافیکی ایجاد خواهد شد و نتیجه آن ترافیک سنگین در ورودی و خروجی خیابان و ایجاد ترافیک در خیابان‌های اطراف نیز خواهد شد.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.