کد خبر : 10442
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 18:09

وزش باد شدید و احتمال گرد و غبار در تهران

وزش باد شدید و احتمال گرد و غبار در تهران
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان برای فردا صاف و از بعد از ظهر همراه افزایش باد، به‌تدریج قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی وزش باد شدید تا خیلی شدید در نیمه‌جنوبی و غربی این استان خبر داد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد در ارتفاعات و نواحی جنوبی گاهی با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است. بر این اساس از بعد از ظهر فردا هشتم مهرماه در نواحی شمالی و ارتفاعات افزایش ابر و در ارتفاعات شمال شرقی گاهی بارش پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و رخداد مه مورد انتظار است.

در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دهم و یازدهم مهرماه نیز با افزایش شرایط ناپایداری جو، وزش باد نسبتا شدید تا شدید در سطح استان و وزش باد شدید تا خیلی شدید در نیمه‌جنوبی و غربی استان گاهی با خیزش گرد و خاک و احتمال نفوذ گرد و غبار انتقالی از استان‌های مجاور و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

فیروزکوه سردترین نقطه تهران

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان برای فردا صاف و از بعد از ظهر همراه افزایش باد، به‌تدریج قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. همچنین در روز یکشنبه نهم مهرماه نیز آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری و در بعد از ظهر همراه با افزایش باد پیش‌بینی شده است که این وضعیت در ساعات شب نیمه‌ابری با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی_ امین‌آباد با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.