کد خبر : 24288
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 12:34

آخرین قیمت دلار، طلا و سکه امروز۱۴۰۳/۰۲/۰۶

آخرین قیمت دلار، طلا و سکه امروز۱۴۰۳/۰۲/۰۶

هم اکنون هر دلار آمریکا در بازار آزاد با قیمت ۶۲ هزار ۹۰۰ تومان به فروش می رسد.

تسنیم نوشت: هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۴۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون تومان است.

همچنین هر دلار آمریکا در بازار آزاد با قیمت ۶۲ هزار ۹۰۰ تومان به فروش می رسد.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۳۴۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۳۲۶ دلار است.

در معاملات امروز (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.