کد خبر : 7205
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 13:30

اخبار جدید از واگذاری زمین به خانوارهای دارای ۳ فرزند

اخبار جدید از واگذاری زمین به خانوارهای دارای ۳ فرزند
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت واگذاری اراضی به خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر را در قالب طرح جوانی جمعیت در استان تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مرتضی میثاقی در خصوص طرح جوانی جمعیت و واگذاری زمین به خانواده‌هایی که دارای ۳ فرزند یا بیشتر هستند، اظهار کرد: طبق آخرین آمار سامانه ثبت‌نام این طرح، تاکنون ۱۹ هزار و ۷۹ نفر در طرح واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۹۸۱ نفر تایید نهایی شده‌اند تا بتوانند از خدمات در نظر گرفته شده در این زمینه بهره‌مند شوند و زمین به آن‌ها اختصاص داده شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای این تعداد در استان زمین استحصال، تملک، تغییر کاربری و تفکیک شده است تا بتوان نسبت به اختصاص این اراضی به افراد واجد شرایط اقدام کرد.

میثاقی در خصوص اختصاص اراضی در قالب این طرح در کلانشهر اهواز عنوان کرد: یک زمین ۱۰ هکتاری در اهواز برای افراد مورد نظر اختصاص پیدا کرده و مشکلی در فرآیند واگذاری زمین وجود ندارد.

وی افزود: زمین به میزان کافی در استان وجود دارد و در برنامه داریم در شهرستان‌های مختلف برای واگذاری زمین در قالب این طرح به افراد واجد شرایط، زمین تملک کرده و در اختیار افراد قرار دهیم.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: کار در این خصوص یک کار بزرگ است و مشکلات خود را دارد و باید همکاری دیگر بخش‌ها را نیز داشته باشیم تا بتوانیم با سرعت مطلوب‌تری پیش برویم.

ایسنا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.