کد خبر : 5640
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 11:05

مرحله دوم وام بازنشستگان به زودی واریز می شود

مرحله دوم وام بازنشستگان به زودی واریز می شود
اسدی به برخی از شرایط اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی اشاره و عنوان کرد: اگر بازنشسته‌ای کمتر از ۷۷ سال سن داشته باشد و دارای معوقه‌های بانکی و چک برگشتی نباشد، می‌تواند برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان ثبت نام کند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ رییس کانون عالی بازنشستگان کارگری گفت: در ۲ مرحله حدود ۸۰ هزار برای دریافت وام ۲۰ میلیونی ثبت نام کرده‌اند. وام ۴۰ هزار نفر واریز شده و برای ۴۰ هزار بازنشسته دیگر طی روزهای آینده واریز می‌شود.

محمد اسدی، رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری با اشاره به میزان وام‌های پرداختی به بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: وام بازنشستگان ۱۲میلیون تومان بود.  در سال گذشته ۲۱۳ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی توانستند این وام را دریافت کنند.

وی افزود: این میزان وام امسال به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت و کسانی که پیشتر این وام را دریافت نکرده‌اند می‌توانند برای دریافت آن ثبت نام کنند.

 

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری با اشاره به آمار بازنشستگان ثبت شده برای وام ۲۰ میلیون تومانی، گفت: در ۲ مرحله حدود ۸۰ هزار برای دریافت وام ۲۰ میلیونی ثبت نام کرده‌اند. وام ۴۰ هزار نفر واریز شده و برای ۴۰ هزار بازنشسته دیگر طی روزهای آینده واریز می‌شود.

اسدی به برخی از شرایط اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی اشاره و عنوان کرد. اگر بازنشسته‌ای کمتر از ۷۷ سال سن داشته باشد. دارای معوقه‌های بانکی و چک برگشتی نباشد. می‌تواند برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان ثبت نام کند.

وی خاطرنشان کرد: وام برای بازنشستگان با سنین کمتر از ۷۷ سال به صورت غیرحضوری واریز می‌شود. اما بازنشستگان بالاتر از ۷۷ سال باید به صورت حضوری اقدام کنند. پرداخت مرحله اول وام‌های غیرحضوری را برای پرداخت به استان‌ها اعلام کرده‌ایم. به زودی وام ثبت نام شده‌های مرحله دوم نیز واریز می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.