کد خبر : 13730
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 13:50

ایجاد مسکن استیجاری برای خانواده‌های کم درآمد

ایجاد مسکن استیجاری برای خانواده‌های کم درآمد
مدیرکل حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سیاست‌گذاری در خصوص ایجاد مسکن استیجاری برای خانواده‌هایی که قدرت تأمین سرپناه و مسکن مناسب ندارند، خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛  فرهاد خاکی‌پور امروز، ۲۵ مهرماه در نشست هیئت امنای حساب ۱۰۰ امام(ه) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خرم‌بید با بیان اینکه حساب ۱۰۰ و بنیاد مسکن از پر برکت‌ترین یادگاران امام راحل است، افزود: همواره بر مشارکت همگانی در راستای تداوم برکات این نهاد انقلابی و یادگار حضرت امام خمینی (ره) تأکید می‌شود.

وی تصریح کرد: سیاستگذاری در خصوص ایجاد مساکن استیجاری برای خانواده‌هایی که قدرت تامین سرپناه و مسکن مناسب را ندارند، انجام خواهد شد.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور هم چنین در خصوص تأمین زیرساخت و زمین جهت ساخت مسکن نیز اعلام آمادگی کرد و افزود: بازخوانی فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به وسیله دولتمردان و ملت امری ضروری است. انجام این مهم گامی مؤثر در راستای محرومیت‌زدایی و احداث مسکن برای محرومین و ارتقای عدالت اجتماعی است.

در این نشست برادران واعظ پور از خیران تأمین مسکن اعلام کردند، علاوه بر پروژه‌هایی که در دست اقدام دارند، در صورت تأمین زمین و زیرساخت لازم ۱۵۰  واحد مسکونی را در شهرستان خرم بید احداث خواهند کرد.

قول مساعد ساخت ۱۵۰ واحد مسکن خیرساز در شهر صفاشهر شهرستان خرم بید در صورت تامین زمین دولتی توسط برادران واعظ پور از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.