کد خبر : 7414
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 14:36

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی برای تعطیلات آخر هفته اعلام شد

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی برای تعطیلات آخر هفته اعلام شد
مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ تا ۲۷ شهریور ماه در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲۲ تا ساعت ۶ صبح دوشنبه ۲۷ شهریور از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و محورهای قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت‌حیدریه – مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه تا جمعه (۲۱ تا ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود، از سویی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه تا یکشنبه (۲۵ تا ۲۷ شهریور) تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس، تردد از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

گفتنی است در محور هراز، در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس‌راه محدودیت، یک‌طرفه مقطعی روزهای پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۶ شهریور) در مسیرهای رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

این گزارش حاکی است در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده است، همچنین تردد خودروهای تریلر از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ شهریور) و از ساعت ۶ تا ۲۴ جمعه تا یکشنبه (۲۴ تا ۲۶ شهریور) از محور هراز ممنوع خواهد بود.

این گزارش حاکی است تردد انواع تریلر (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۳۴ پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) از محور تهران- فیروزکوه – قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور آستارا-اردبیل و بالعکس تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۲۲ شهریور و از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) در این محور ممنوع خواهد بود، همچنین در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۲۲ شهریور و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) ممنوع است.

بر این اساس تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۲ چهارشنبه ۲۲ شهریور و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۲ پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) در محور فاروج-شیروان، شیروان-بجنورد، بجنورد – جنگل گلستان و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص محدودیت‌های ترافیکی محورهای استان خراسان رضوی (به مناسبت ۲۸ صفر) تردد وسایل نقلیه باری شامل کامیونت، کامیون و تریلر (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۸ تا ۲۲ سه‌شنبه تا شنبه (۲۱ تا ۲۵ شهریور) در محورهای اصلی استان ممنوع است.

از سویی تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد – ملک‌آباد به صورت شبانه‌روزی در روزهای سه‌شنبه تا ساعت ۱۲ روز شنبه (۲۱ تا ۲۵ شهریور) ممنوع بوده و به تردد زائرین پیاده اختصاص می‌یابد.

شایان‌ذکر است در محور مشهد – ملک‌آباد از ساعت ۱۲ شنبه ۲۵ شهریور تا پایان ترافیک به سمت جنوب (ملک‌آباد) یک‌طرفه خواهد بود، همچنین برای تخلیه ترافیک خروجی مشهد از این محور به عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد شوشتری (در صورت انسداد مقطعی) استفاده خواهد شد.

ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.