کد خبر : 14165
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 11:37

تاثیر توزیع گوشت تنظیم بازار بر قیمت گوشت قرمز

تاثیر توزیع گوشت تنظیم بازار بر قیمت گوشت قرمز
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در واکنش به اظهارات دولتی‌ها درباره کاهش قیمت گوشت تا اواسط آبان‌ماه، تصریح می‌کند: براساس آنچه که ما اطلاعات داریم و نیز در جلسه‌ای که با قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی داشتیم، در حال حاضر گوشت دولتی برای تنظیم بازار توزیع می‌شود. همین اقدام، در روند بازار گوشت تاثیر دارد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ علی‌اصغر ملکی با بیان این‌که قیمت گوشت گوسفندی دولتی ۲۸۲ هزار تومان و گوشت گوساله بدون استخوان هم ۴۳۰ هزار است، عنوان می‌کند: این گوشت به صورت روزمره در فروشگاه‌های زنجبره و میادین میوه و تره‌بار در اختیار مردم قرار می‌گیرد و همین کار، تاثیر خوبی در بازار گوشت دارد.

وی متذکر می‌شود: در بازار گوشت در یکی دو هفته اخیر حداقل ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت را داشتیم. قیمت مصرف‌کننده گوشت گوسفندی داخلی در بازار ۴۲۰، ۴۳۰ هزار تومان بوده که الان در حدود ۴۱۰ تا ۴۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره روند آتی بازار گوشت، می‌گوید: طبق آنچه که شرکت پشتیبانی امور دام و وزارت جهادکشاورزی عنوان کرده، قرار شده عرضه گوشت سوبسیددار تداوم داشته باشد. اگر این امر تداوم داشته باشد، یقینا شرایط مساعد خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.