کد خبر : 4041
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 13:24

قیمت خودرو امروز ۴ شهریور ۱۴۰۲/ معاملات بازار به صفر رسید!

قیمت خودرو امروز ۴ شهریور ۱۴۰۲/ معاملات بازار به صفر رسید!

قیمت خودرو امروز ۴ شهریور ۱۴۰۲، تغییر چندانی نداشت. بازار خودرو امروز درحالی اولین هفته کاری خود در شهریور ماه را آغاز کرد که معاملات چندانی صورت نمی‌گیرد و تغییری در بازار دیده نمی‌شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ قیمت خودرو امروز شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲، در ثبات کامل قرار دارد و فعلاً میل به تغییر از خود نشان نمی‌دهد. قیمت محصولات داخلی و خارجی در بازار، هیچ تغییری از خود نشان نمی‌دهند و خودروها، با همان نرخ روز چهارشنبه درحال خرید و فروش هستند. البته احتمال می‌رود که ثبات قیمت‌های امروز، پایدار نباشد و با پیشروی به سمت انتهای هفته، افت قیمت محسوس در بازار به چشم بخورد.

قیمت خودروهای داخلی

در بازار محصولات داخلی، قیمت خودروها در اغلب موارد، باثبات گزارش می‌شود.

پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ با مدل ۱۳۹۹ جزو اقتصادی‌ترین محصولات داخلی بوده می‌توان گفت از ابتدای هفته هیچ‌گونه تغییری نداشت. این دو خودروی شرکت سایپا به ترتیب با نرخ‌های ۳۱۵ و ۳۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

اقتصاد پرس

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته روی کانال ۵۷۰ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۱۲ میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار مونتاژی‌ها نیز قیمت خودرو با پیروی از داخلی‌های بازار،  هیچ نوسانی نسبت به روز گذشته ندارد.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با نرخ ۷۳۰ میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

اقتصاد پرس

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت ۷۵۵ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

هایما S5 دنده اتوماتیک که از معدود خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، از چند هفته گذشته در محدوده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی درحال نوسان بوده که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودروهای بازار، با نرخ یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

مهم‌ترین عامل بالا و پایین شدن قیمت خودرو در بازار فعلی، تغییرات نرخ ارز در بازار آزاد خواهد بود. بنابراین تا زمانی که تغییری در نرخ ارز صورت نگیرد، بازار خودرو نیز در رکود به سر خواهد برد. البته احتمال افت قیمت‌های جزئی در اثر اخبار مربوط به آغاز واردات خودرو نیز کم نیست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.