کد خبر : 3789
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 7:31

قالیباف: مدیون خون شهدا و شما باشم اگر روزی کمتر از ۱۷ ساعت کار کنم!

قالیباف: مدیون خون شهدا و شما باشم اگر روزی کمتر از ۱۷ ساعت کار کنم!

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیون خون شهدا و شما باشم اگر روزی کمتر از ۱۷ ساعت کار کنم و در طول ماه ۲ روز اتفاق نمی‌افتد که نماز صبح را در خانه خود بخوانم بلکه مستقیم وارد محیط کار می‌شوم.

اقتصاد پرس؛ قالیباف با اشاره به اینکه متأسفانه بعضی اوقات مشکلات جاری و روزمره ما را به جایی می‌رساند که از عظمت انقلاب و جمهوری اسلامی و افتخارات بزرگ غافل می‌شویم و یادمان می‌رود و در روحیه ما اثر می‌گذارد، عنوان کرد: این مشکلات چیزی نیست که به آنها توجه نکنیم بلکه باید آن را حل کنیم اما هیچ چیز از ارزش نظام و انقلاب اسلامی کم نمی‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باور من و دلسوزان انقلاب این است که سپاه باید پیشگام تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشد، گفت: سپاه باید میدان‌دار این عرصه و به تمام معنا صدا و پناهگاه همه مردم باشد.

مدیون خون شهدا و شما باشم اگر روزی کمتر از ۱۷ ساعت کار کنم و در طول ماه ۲ روز اتفاق نمی‌افتد که نماز صبح را در خانه خود بخوانم بلکه مستقیم وارد محیط کار می‌شوم

قالیباف گفت: مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی کارهای بسیار جدی و اساسی انجام داده است. بحث خانواده و جمعیت موضوعی بود که ۱۵سال در مجلس مانده بود و به قانون تبدیل نمی‌شد. اخیراً نیز درخصوص عفاف و حجاب، لایحه‌ای ۹ ماده‌ای و ۱۵ ماده‌ای با اشکالات زیاد به دست ما رسید. زمانی که دوفوریت به یک فوریت تبدیل شد، بچه حزب اللهی‌های بیرون همگی گفتند قالیباف با حجاب مخالف است و دوفوریت لایحه را به یک فوریت تبدیل کرد. در صورتی که تبدیل دو فوریت به یک فوریت برای بررسی دقیق‌تر و کارشناسی‌تر این لایحه بود و من می‌دانستم که باید این روند را دنبال کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیون خون شهدا و شما باشم اگر روزی کمتر از ۱۷ ساعت کار کنم و در طول ماه ۲ روز اتفاق نمی‌افتد که نماز صبح را در خانه خود بخوانم بلکه مستقیم وارد محیط کار می‌شوم و همانند دوران دفاع مقدس کار خود را انجام می‌دهم، ممکن است شما بگویید آثار این اقدامات چه بوده است، اما توجه کنیم که وظیفه ما قانونگذاری بوده و اجرای قانون در حوزه اجرایی است، این دستور مقام معظم رهبری است که فرمودند تفکیک قوا وجود دارد و باید آن را رعایت کرد. ما مکلف هستیم، وظیفه داریم و شرط عقل و شرایط کشور است که قوا به یکدیگر کمک کرده و مشکلات را برطرف کنند.

/جماران

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.