کد خبر : 22964
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 9:18

ادعای جدید وزیر کار؛ ایجاد ۲/۵ میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم!

ادعای جدید وزیر کار؛ ایجاد ۲/۵ میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم!

وزیر کار از ایجاد ۲/۵ میلیون فرصت شغلی در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و گفت: در این دولت نیز چهار میلیون نفر آموزش فنی‌وحرفه‌ای دیده‌اند.

اقتصاد پرس | سیدصولت مرتضوی در جمع مدیران‌ کل اجرایی سراسر کشور و شورای معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: خدمت و گره‌گشایی از کار مردم، مهم‌ترین راه رسیدن انسان به کمال است.

به گزارش ایسنا، وی، فرصت خدمت را اندک و پاداش خدمت را بسیار دانست و افزود: شکرانه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم است.

مرتضوی از ایجاد ۲/۵ میلیون فرصت شغلی در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و گفت: در این دولت نیز چهار میلیون نفر آموزش فنی‌وحرفه‌ای دیده‌اند.

وزیر کار و رفاه اجتماعی بر توانمندسازی، آموزش و ارتقای شغلی کارکنان تأکید کرد و افزود: به رشد تولید و افزایش بهره‌وری در زیرمجموعه‌های اقتصادی وزارت رفاه در سال ۱۴۰۲ توجه ویژه‌ای شده است.

مرتضوی گفت: بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران در دولت سیزدهم از ناترازی به هم‌ترازی رسیدند.

وی از استقبال بیش از ۱۷ میلیون خانوار از طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی خبر داد و همچنین براین تکته تاکید کرد که ارتباط مستمر بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه‌های مختلف و در سراسر کشور باید تقویت شود.

مرتضوی این را هم در خاتمه خاطرنشان کرد: نشست ارزیابی عملکرد و برنامه تحولی به‌صورت فصلی در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

براساس گزارش روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این نشست معاونین و مدیران مراکز ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشریح اقدامات و برنامه‌های تحولی این وزارتخانه در سال ۱۴۰۲ پرداختند و همچنین مدیران‌کل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهادها و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف بیان کردند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.