کد خبر : 13076
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 9:48

اعلام شرایط فروش فیدلیتی + جدول قیمت

اعلام شرایط فروش فیدلیتی + جدول قیمت
خودروهای موجود در شرایط فروش بهمن موتور ویژه مهرماه 1402، دو تیپ از فیدلیتی پرایم هستند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ شرکت بهمن موتور شرایط فروش فیدلیتی پرایم را در قالب دو نسخه پنج و هفت نفره اعلام کرد. این شرایط ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که در مرحله اول این طرح، خواهان خرید محصولات بهمن موتور بوده‌اند. شرایط فروش بهمن موتور از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۲ام مهرماه ۱۴۰۲ برقرار خواهد شد.

خودروهای موجود در شرایط فروش بهمن موتور ویژه مهرماه ۱۴۰۲، دو تیپ از فیدلیتی پرایم هستند. قیمت فیدلیتی پرایم ۵ نفره یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان است و تیپ هفت نفره آن نیز یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان قیمت دارد. هر دو خودرو تنها در رنگ مشکی برای عرضه موجود هستند. موعد تحویل خودروها نیز هفته سوم دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم در مهرماه ۱۴۰۲:

اقتصاد پرس

فیدلیتی در کنار دیگنیتی، دو محصول جدید بهمن موتور را تشکیل می‌دهند که طی سالیان اخیر وارد بازار کشورمان شده‌اند. فیدلیتی درواقع محصولی از زیرشاخه چری موسوم به جتور است و با نام جتور X70s شناخته می‌شود. این خودرو نسخه متفاوتی از چری تیگو ۷ به شمار می‌آید که از نظر طراحی با این خودرو تفاوت دارد. بااین‌حال زیر کاپوت فیدلیتی پرایم، همان پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر مشترک با خودروهای چری قرار گرفته است.

نسخه‌های اولیه فیدلیتی پرایم همانند نسل اول چری تیگو ۷ با گیربکس دوکلاچه خشک به دست مشتریان رسیدند. این گیربکس در ترافیک‌های سنگین عملکرد نامطلوبی داشت، از این رو گروه بهمن مدتی بعد گیربکس فیدلیتی پرایم را با نسخه دوکلاچه تر تعویض کرد. هم‌زمان تولید نسخه جدید این خودرو با نام فیدلیتی پرستیژ نیز در دستور کار بهمن موتور قرار دارد.

بهمن موتور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.