کد خبر : 4994
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 21:34

الزام اشخاص حقوقی از ابتدای مهرماه به صدور صورتحساب الکترونیکی

الزام اشخاص حقوقی از ابتدای مهرماه به صدور صورتحساب الکترونیکی
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: از اول مهرماه اشخاص حقوقی تمامی صورت حساب های خود را باید در سامانه مودیان به صورت الکترونیکی بارگذاری کنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ موحدی گفت: سازمان امور مالیاتی کشور یکی از مهم ترین مجریان در حوزه تحقق عدالت اجتماعی است و برای توسعه اقتصادی کشور که هم تاکنون اهداف مهمی به مرحله اجرایی رسیده است.

به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی، اقدامات این سازمان حاکی از آن است که در جهت تحقق شفافیت عدالت و مالیاتی گام برداشته شده است.

موحدی گفت: در قالب تبصره ۱۰۰ ساماندهی دستگاه پوز و حساب های تجاری و شناسایی حساب مشکوک مالیاتی و حسابرسی ویژه برنامه های بسیار زیادی اجرایی شده است.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: یکی از برنامه های راهبردی مهمی که را در نظر داریم ادامه دهیم، پیاده سازی کامل تر سامانه مودیان است این سامانه بستر و شرایطی را فراهم می کند که زنجیره تولید فعال تر شود.

او گفت: از ابتدای مهر ماه شاهد الزام اشخاص حقوقی به صدور صورتحساب های الکترونیکی هستیم. طبق لایحه تکالیف الزام صدور صورت حساب های الکترونیکی، از ۱ مهر ماه برای اشخاص حقوقی و از ۱۰ مهر ماه برای اشخاص حقیقی صدور صورتحساب الکترونیکی در این سامانه الزامی می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.