کد خبر : 21775
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 10:17

روزنامه دولت:

سلاح‌ورزی آنقدر لجاجت کرد و استعفا نداد تا اخراج شد

سلاح‌ورزی آنقدر لجاجت کرد و استعفا نداد تا اخراج شد

روزنامه ایران نوشت: حسین سلاح‌ورزی از زمانی که مشخص شد انتخاب وی در خردادماه به صورت غیرقانونی بوده، با درخواست‌ از طرف فعالان بخش خصوصی مواجه بود تا شخصاً کناره‌گیری کند و اتاق بازرگانی را وارد حاشیه نسازد. اما او با لجاجت با این درخواست‌ها برخورد کرد و تا توانست حاشیه‌های جدیدی برای اتاق بازرگانی ساخت.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه ایران با اشاره به انتخاب فردی جدید به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران نوشت: سلاح‌ورزی استعفا نداد تا اخراج شد.

به گزارش ایران، حسین سلاح‌ورزی از زمانی که مشخص شد انتخاب وی در خردادماه به صورت غیرقانونی بوده، با درخواست‌ از طرف فعالان بخش خصوصی مواجه بود تا شخصاً کناره‌گیری کند و اتاق بازرگانی را وارد حاشیه نسازد. اما او با لجاجت با این درخواست‌ها برخورد کرد و تا توانست حاشیه‌های جدیدی برای اتاق بازرگانی ساخت. سلاح‌ورزی همچون اغتشاشات سال گذشته که در توئیتر از اغتشاشگران حمایت می‌کرد، در سال‌جاری هم مقابل نهادهای قانونی کشور ایستاد و تصور می‌کرد که حامیان وی آنقدر قدرت دارند تا او را در این جایگاه حفظ کنند.

این روزنامه افزوده است: نهایتاً کار به جایی رسید که حامیان سلاح‌ورزی در اتاق بازرگانی هم از دست او خسته شدند چراکه جایگاه اتاق با تحرکات وی دچار خدشه شده و بخش خصوصی از حضور در همه ارکان تصمیم‌ساز کشور کنار گذاشته شد. به همین دلیل بود که روز گذشته هم با وجود حمایت سلاح‌ورزی از یک نامزد ریاست اتاق، فرد رقیب وی رأی آورد تا عصبانیت بخش خصوصی از سیاسی‌کاری‌های سلاح‌ورزی عیان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.